Vleermuisgrotten

Discussie in 'Help archief' gestart door Voorbijganger, 8 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voorbijganger

Voorbijganger Forumleerling

Beste boeren en boerinnen!

Ik heb een vleermuisgrot geel.
    Ik koop een verrekt dure vleermuisgrot oranje maar ik kan mn gele grot niet updaten met de oranje.
    Toevallig heb ik ook in de molen een rode grot gewonnen, kan ik dus al helemaal niet gebruiken.

Kan iemand me uitleggen wat ik verkeerd doe?

Dikke groet ;)

2. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Je kunt de gele (of rode) stal alleen plaatsen over een basisstal, dus niet over een gele.
    Je kunt de gele verwijderen en dan staan in je inventaris de basis en de gele apart vermeld. Plaats dan de basis op je veld en de oranje eroverheen.

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

een gekleurde stal moet over een basis stal ,dus de oranje kan je niet over de gele zetten als je de gele al hebt staan moet je die afbreken en daar de basis stal van terugzetten en dan oranje of rood er overeen zetten

4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Je kan een upgrade (geel oranje rood en roze) alleen maar over een basis vleermuisgrot zetten
    En zo te horen heb je die niet
    Je zou in de cooperatie kunnen beginnen met de quest voor de bonenstaak in die quest kun je er één winnen

5. Voorbijganger

Dank jullie wel!
    Ik heb de vleermuisgrot al een tijdje geleden met de quest gewonnen.
    Hoe breek ik de stal af?
    Als ik m weghaal dan gaat ie gewoon als "grot geel" in mn inventaris...

6. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

De basis komt apart en de upgrade komt apart in je inventaris te staan.

7. Voorbijganger

Helemaal toppie, het is gelukt.
    Bedankt allemaal ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.