Vleermuisbloemen op nul

Discussie in 'Help archief' gestart door kakelot69, 1 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Mijn vleermuisbloemen staan dus op nul. En ik weet vrij zeker dat ik mijn griezelplanten nooit zomaar op maak, en ik weet al helemaal zeker dat ik de afgelopen dag niks heb gedaan met vleermuisbloemen dus ik zou er toch minstens vijf moeten hebben om te vermeerderen en zo. Raar verhaal weer. En heel vervelend ook want ik wil graag een black light werkplaats maken en dat gaat niet zonder vleermuisbloemen (en ik heb nu 10 gewassen per kwartje op de griezelvelden dus best wel zuur als je niet eens 5 gewasjes hebt)

Ik meen me trouwens te herinneren dat er nog een gewas ineens op nul stond maar ik weet niet meer precies welke en waar en zo.

Edit Oh laat maar, wat ben ik dom xDxD Ik had ze dus allemaal op een ander veldje gezet ter vermeerdering. Doe maar een slotje en vergeet maar dat ik dit achterlijke topic ooit geopend heb xDxD

Laatste bewerkt: 1 Mei 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.