visvoer

Discussie in 'Help archief' gestart door valkenier, 29 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valkenier

valkenier Levende forumlegende

events klaar nu heb ik niet genoeg voer om te kunnen vissen hoe kom ik nu aan voer zonder te kopen wie heeft een oplossing.

Borkie vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bedoel je aas voor het visevent?
    Want dat kon je krijgen door de andere events te spelen, omdat je daar kistjes met aas als beloning kreeg.
    En het sieritem visfontein dat je aan het begin van het visevent hebt gekregen gaf telkens een kistje met aas.
    Dat sieritem kun je versnellen door de upgrades te gebruiken uit andere events en uit de viswinkel.

Als je visvoer voor de visvijvers bedoelt, dan kun je die natuurlijk gewoon draaien in de molen mits je de juiste benodigdheden daarvoor hebt. Maar ik neem aan dat je geen gewoon visvoer bedoelt...:music:

3. valkenier

valkenier Levende forumlegende

Borkie bedankt was de visfontijn vergeten en de upgrades;)

Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Dat is spijtig... hoop dat je bedoelt dat je wel de kistjes hebt, maar vergeten hebt die open te maken.:oops:
    Dan kun je iig nog vissen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.