Vikingsage: verzameldraad technische problemen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 4 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riamariska

    riamariska Junior expert

    o_Ok ik probeer het viking spel te spelen maar lukt niet een beetje raar dat er wordt gezegd dat alles weer normaal draait want dat is niet zo.
     
    babsy.2 en farro vinden dit leuk.
  2. farro

    farro Forumkenner

    hier ook niet te doen !!!!!
     
    babsy.2 vindt dit leuk.
  3. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

  4. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    probleem nog steeds niet opgelost kan weer niet inloggen dadelijk weer een knechten coupon verspeelt
     
    babsy.2 vindt dit leuk.
  5. boerbiet62

    boerbiet62 Forumleerling

    Had voor de storing drie volledige beurten waarvan ik er bij een in de derde ronde was na de storing heb ik geen een meer
    hoe kan dit.
     
    babsy.2 vindt dit leuk.
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    berichtje naar support?
     
  7. boerfurk

    boerfurk Actieve auteur

    Ik moest gisteren nog 00.30 uur oogsten en weer niet gelukt, was ook 18 uur, hele uur kon niet inloggen dus moest oogsten ook uur later en ook moest 800 mest kopen anders was nog later. ik had met alle knechten 5 min nodig, maar dat is ook hier niet mogelijk, ik kon alleen 3.45 weer inloggen, alles aangezet en na 2 min was weer mis, na half uur kon weer inloggen . dus voor 5 min moest ik 4 uur wachten, half nacht, en die 800 mest voor niks gekocht. vinden jullie dat normaal? vandaag is ook niet beter !!!
     
    babsy.2 vindt dit leuk.
  8. farro

    farro Forumkenner

    Er zou een compensatie komen voor het tijdverlies maar over de knechten die men verliest daar zal waarschijnlijk geen compensatie voor komen (misschien "stempelgeld") zoals in het echte leven = technisch werkloos.
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    even afwachten tot de compensatie bekend is. ik ben ook alle boni en KC's kwijt. Wie weet wat ze allemaal in petto hebben? laat de mensen maar eerst hun werk goed doen. klagen kan dan altijd later ook nog.
     
    Sanham en popje4 vinden dit leuk.
  10. preaboco

    preaboco Forumleerling

    zijn de problemen van heden ochtend opgelost?
    Ik merk nog steeds een super traag spel en de automatische oogst (ben PB) werkt ook niet, is dit tijdelijk of wordt het nog aangepakt
     
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Als je een ticket naar support stuurt kunnen we dit wel voor je nakijken in je log.
     
  12. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    en we zijn er weer vanaf geknikkerd en komen er niet meer op.:(
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier er ook afgegooid en kom er ook niet meer in. :(
     
  14. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Heb Tiki mysteriestal Titanium gekocht.
    Volgens mij moet ik er 4 krijgen, Maar heb er maar 1 gekregen.
    Is dat ook bij anderen gebeurd?
    En hoe krijg ik mijn andere 3 stallen.
     
  15. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Hier weer hetzelfde
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Waar heb je die gekocht dan?
    Bij het vikingevent krijg je een andere mysterieuze stal, inderdaad 4 stuks, namelijk Mysteriestal Platinum (waar o.a. een fazant uit kan komen.). Die vind je niet op Baha, maar op de farm.
     
  17. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Vanaf gisteravond al problemen! Vandaag 2x op het spel kunnen komen maar het probleem is hier echt niet opgelost hoor! Op het forum kun je alléén maar reageren als je ingelogd ben ... dat kan ik juist niet! Als ik de site zoek krijg ik direct een melding waarop staat dat de pagina niet bereikbaar is met een DNS foutcode eronder! Hoop dat dit probleem snel opgelost is!
     
  18. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    hier wil pijlgooien niet
     
  19. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Ik had hetzelfde probleem, kon wel iets lezen op het forum, maar niet reageren. Er verscheen geen inlogscherm. Wel balen, vandaag hele dag vrij en komende dagen weer aan het werk. Heb 1x kunnen oogsten vandaag. Je hebt een bepaalde verwachting dit helaas niet ging lukken vandaag.
     
  20. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Heb de platinum stallen gevonden.
    Sorry
    Bedankt voor de uitleg.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.