Verzoek snelle omruilactie tvb Verslaafd aan Vissen ivm veredelingsprobleem

Discussie in 'Help archief' gestart door InfinityMinusOne, 17 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InfinityMinusOne

InfinityMinusOne Forumleerling

Voor het event 'Verslaafd aan vissen' heb ik 1185 metalen schijfjes en 1672 lokveren over, maar slechts 84 vishaakjes.
    Mijn idee was om deze ochtend effectief 1200 vishaakjes te vergaren door 1200 supermest te investeren (of eigenlijk 1200-7.25% ivm een andere veredeling), en dan 107 deluxe aas aan te maken.
    Dit zou ik kunnen doen doordat ik middels SM-veredelingen, wolkenrijen en ambachtsproducten de benodigde tijd voor een SM-oogst van naaldroos kan reduceren tot 0.

Nu kan ik dit plan niet uitvoeren omdat ik niet bij mijn veredelings-slotjes kan, vanwege het probleem gemeld in deze thread: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/problemen-met-veredelings-sloten.30161

Zou het mogelijk zijn voor de technische dienst om snel nog (voordat het event afloopt) via backend-access bij mijn account 1113 supermest om te wisselen tegen 1200 vishaakjes?

Het ID van mijn account is 8218452.

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het schijnt dat je de slotjes wel kunt gebruiken. Dat wil zeggen, als jij weet welk gewas er in jouw slotjes stond, zijn ze nog wel actief, ook al zie je het nu niet.
    Er zijn meerdere spelers die dit hebben aangegeven, dus je zou gewoon vishaakjes moeten kunnen vergaren met je veredelde gewas.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb vanmorgen gewoon vishaakjes kunnen maken met de krokus.

4. InfinityMinusOne

Ik heb de naaldroos-veredelingen niet op dit moment in mijn slotjes staan helaas (ik heb dit voor alle zekerheid zelfs getest), dus op die manier gebruik maken van slotjes om 0-time SM-oogst van naaldroos te kunnen doen is helaas voor mij geen optie. Ik moet echt de veredelingen in de slotjes kunnen zetten om dit te doen.

farmermikkie vindt dit leuk.
  5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen we niet op het account van spelers kijken of hier iets veranderen. Dat kan alleen support, dus je zou hen een berichtje kunnen sturen. Ik vermoed echter dat de techneuten in Hamburg zich niet bezig zullen gaan houden met individuele accounts. Daarnaast is een veredeling geen garantie op dropitems, dus een omwisseling zal sowieso niet tot één van de opties behoren vrees ik.

6. InfinityMinusOne

Een supermest-oogst op een comfort-veld van een lang gewas zoals zwaardlelie of naaldroos heeft bij mij nooit verzuimd een dropitem op te leveren, en ik denk dat ik het inmiddels voor diverse events minstens 2000 keer heb gedaan.

Maar het was me eigenlijk nooit eerder opgevallen dat het spel een contactformulier had om een verzoek te sturen naar support. Dank voor de tip. Ik heb nu mijn oorspronkelijke post ook ingediend als support-verzoek. We kijken wel wat ervan komt.

farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.