Verzameldraadje Algemene vragen - Perfect plaatje

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    En supermest kost niks? Een groot veld, met alleen gele eventgewas levert 6 x zilverpapier. Ik heb duizenden eventplantjes over en honderden zilverpapiertjes tekort. Ergens klopt iets niet met de berekening. Als het ons dan toch niet gegund is, dan niet ... denk dat dat item voor de wolkenrij wel terug komt, kun je m kopen. En bedankt.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik begrijp dat niet iedereen over supermest kan beschikken. Ik zei dat de meesten die het halen supermest hebben gebruikt of 1 of meerdere howies hebben. Maar dat met voldoende spelen en s'nachts comfortvelden met de blauwe of roze calla, afhankelijk hoe lang je nachtrust is, zorgt dat je het kunt halen. Supermest kost me niets. Ruimte op het veld. En de bomen hebben me ook niets gekost behalve BD om de trein te laten rijden met xl bomen. Ik heb nu na het event nog 15.000 over.
     
  3. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Weet ook niet wel lvl jij hebt maar het lijkt me vooral voor de beginners een ondoenlijk event. Wellicht dan niet alle velden beschikbaar en zeker geen 15k supermest. Ik ben en blijf van mening dat als je de benodigde aantallen evenplantjes haalt, de DI ook voldoende moet zijn.
     
    -matthias1952- en Shevana vinden dit leuk.
  4. thefirstjojo74

    thefirstjojo74 Junior expert

    ik zit zelf level 60 maar idd erg lastig event.
    o_Ok erg jammer dat je bij het inleveren van 75.000 waarde aan dieren dat je alleen maar een boerderijsticker krijgt .
    wat kun je daar eigenlijk mee behalve in je foto album plakken ?
    ik dacht een sieritem te krijgen maar helaas een sticker .niet goed genoeg gekeken anders had ik de dieren niet geleverd.
    maar kom helaas niet verder dan de drie schilderijen .
     
    Shevana vindt dit leuk.
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik heb het niet bij gehouden maar tot in level 80 en zelfs daarna heb ik heel wat events niet af gekregen
     
  6. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    ik krijg bijna geen zilverpapiertjes ik moet er nog 50 dat gaat ik niet halen dag en nacht gezaaid en binnengehaald ik heb het nog nooit meegemaakt zo weinig dropitems

    gr tulpboer
     
    Shevana vindt dit leuk.
  7. inox1952

    inox1952 Junior expert

    Men zou iedereen die alles ingeleverd hebben, uitgenomen die zilverrolletje, wegens te weinig dropitems,het laatste item geven voor de wolk, zie toch dat er hier veel klachten zijn daarover
     
    -matthias1952- en Shevana vinden dit leuk.
  8. Shevana

    Shevana Forumleerling

    Ben er klaar mee nog 46 zilverfotopapier te gaan en dan staat er moeilijkheidsgraad gemiddeld pff zoveel tijd en energie aan besteed!:mad:zwaar teleurgesteld bah bah.......xD
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. dirk110011

    dirk110011 Forumleerling

    Hoe kan het dat ik op het ene veld meer drop item"s krijg dan op het andere veld met gelijke opbrengt ik krijg op het enen veld 5 stuks en op het andere veld 1 stuks zo haal je het natuurlijk nooit.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. akkertje1969

    akkertje1969 Forumleerling

    jammer dat er maar zo weinig drop Item's meekomen nu kan ik de quest niet halen terwijl ik dag en nacht aan het zaaien ben geweest.
    jammer hoor!
     
    -matthias1952- en micchel vinden dit leuk.
  11. Siem13

    Siem13 Forumleerling

    Ik vind het ook jammer dat er zo weinig dropitems meekomen moet ook nog een hoop zilverfolie maken. de moeilijkheidsgraad die staat aangegeven klopt denk ik niet.
     
    -matthias1952-, micchel en Shevana vinden dit leuk.
  12. Mootje38

    Mootje38 Gelegenheidsauteur

    ik ga het ook niet halen met de zilverfolie, komt echt te weinig uit de grond. Dus nu een incomplete wolkenrij want dat laatste item ga ik niet halen. Ik weiger om 400TG uit te geven om nog aan 300 stuks van dauw te verkrijgen..... Jammer dat je niet eerst alle items kon sparen, liever alle items en geen wolkenrij dan een incomplete wolkenrij. Bij ruilevent hoef je er dus ook niet om te vragen omdat iedereen dit item nog nodig heeft....
     
    -matthias1952- en Shevana vinden dit leuk.
  13. micchel

    micchel Gevorderde

    Dit event is ook voor mij onhaalbaar, ik ben dan maar gegaan voor 2 sieritems en nog een handvol prijzen. Er zal af en toe zo eens een event voorbij komen dat meer bedoeld is voor spelers die er geld tegenaan gooien denk ik. Het was leuk maar deze keer is het niet gelukt, volgende keer dan maar beter zeker. Trouwens, zo héél speciaal vond ik die wolkenrij nou ook niet.
    Aan de velen die dit event niet konden afmaken: denk er aan dat dit maar een spelletje is, en volgende keer meer geluk gewenst
     
    -matthias1952-, Shevana en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. lotje54

    lotje54 Forumleerling

    o_Ok voor mij onhaalbaar, ik kom nog 6 zilverpapier te kort om het te halen
     
    Shevana en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.