Verzameldraadje Algemene vragen - Perfect plaatje

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    nee, nou ja, dan kunnen ze wat mij betreft die fotorolletjes stoppen waar het altijd donker is, een doka bijv. of wat anders :)
     
    Shevana en farro vinden dit leuk.
  2. CindyLvS

    CindyLvS Forumleerling

    hier ga ik het zeer waarschijnlijk ook niet halen met de zilver fotorolletjes door te weinig dropitems...
     
    Shevana en farro vinden dit leuk.
  3. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Vraagje zij er spelers die denken, Perfect Plaatje, tot een einde te brengen.
    Krijg van 5 velden gemiddeld 25 zilverdauw (baha nul). Ik heb nu 54 zilverfotopapier. Nodig 150x
    Dus 96 x 6=576 DI zilverdauw te gaan. Terwijl ik in de "boom" de twee bekers heb samen gevoegd en op 28% van de 30% sta. Dit levert normaliter genoeg DI op maar het is nu wel erg triest. Zet op alle velden event gewassen.

    Alvast bedankt voor een antwoord

    groet janjok
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In de praatgroep kun je precies lezen wie het denken te halen, wie het hebben gehaald met hulpmiddelen en wat voor tips er zijn om misschien iets meer drops te krijgen. Maar je moet er nog zoveel in 2 dagen dat dat wel heel moeilijk gaat worden.
     
  5. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Bedankt voor het antwoord
     
  6. ronald19991

    ronald19991 Forumbewoner

    o jee, nog 48 uur en nog 88 zilverfotopapier= 528 zilverdauw.
    wat heb ik verkeerd gedaan.
    gr. Ronald.
     
    farro vindt dit leuk.
  7. Shevana

    Shevana Forumleerling

    Hier ook te weinig DI op de evenement gewassen (waardeloos)!
     
    farro vindt dit leuk.
  8. knapen1958

    knapen1958 Forumleerling

    Ja, hier ook hetzelfde. Alles af en maar 51 zilverfotopapier gemaakt. Frustrerend hoor.
    Annelies.
     
    Shevana en farro vinden dit leuk.
  9. purplephyte

    purplephyte Gelegenheidsauteur

    Hier ook weinig dropitems, jammer hoor.
     
    Shevana en farro vinden dit leuk.
  10. misty1961

    misty1961 Forumleerling

    ook hier te weinig drops bekers vol, toverbomen en burencadeau geven meer dan de velden event gewas. heb meer dan genoeg event gewas maar zet ze puur voor de drops, nog 110 te gaan:) dus een half lege wolkenrij
     
    Shevana en farro vinden dit leuk.
  11. sonie68

    sonie68 Junior expert

    ga de de laatst 100 zilverpapier ook niet halen, heb er 6, nog boel te gaan
     
    Shevana en farro vinden dit leuk.
  12. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur

    Ik speel het spel al bijna vanaf het begin maar dit is de eerste keer dat ik een event niet ga halen omdat er gewoon te weinig dropitems uit de grond komen. Erg jammer..... zelfs met mijn gespparde tupengeld(filmpjes kijken) ga ik het niet halen :( is dit event echt allen te halen als je er geld in stopt?
     
    Shevana en farro vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, met voldoende spelen, op tijd s'nachts comfortvelden gebruiken, is dit event zonder extra's te halen. Natuurlijk wel met de bekers in de boom op 30%.
    De meeste spelers die dit event halen hebben 1 of meerdere howies (was te verdienen bij Renzo) of hebben een paar honderd tot 2000 supermest gebruikt.
     
  14. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Nee, dat denk ik niet. Ik speel al heel lang en gebruik alleen bij de start supermest. Heb wel deze keer alle bomen weggehaald. Op dit moment moet ik nog 11 zilverfotopapier, dus dat moet te doen zijn. Ik heb geen comfortvelden gebruikt en ook geen howies, ben wat later begonnen maar heb de heerlijke leeftijd om genoeg tijd overdag te hebben om te oogsten.
    Veel succes!
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  15. balkje55

    balkje55 Forumbeginner

    WAC en CAT op het veld geeft niks.
    Het beste is om de gewassen van 6 uur erop te zetten .
    Na het oogsten hiervan kan ik 10 zilverfotopapier maken.
    Wel saai om zolang eventgewassen te verbouwen , die toch niet gebruikt gaan worden.
     
    Shevana vindt dit leuk.
  16. hondevlo

    hondevlo Forumleerling

    pff zit zelf in level 92 ik moet nu nog 50 zilverfotopapier maken en ik oogst nog wel s'nachts, die dropitems komen maar mondjesmaat uit de grond. Valt me wel op dat ik de ene dag minder heb dan de andere dag met dezelfde velden en hetzelfde gewas. Ga het dit keer dan maar niet halen, vertik het om er ook dit keer weer geld in te steken.
     
    Shevana vindt dit leuk.
  17. schorpioen55

    schorpioen55 Doorzetter

    zijn er mensen die al klaar zijn met de quest ik heb nog veel ziverfotopapier nodig 83 wie stuurd me drop item alvast bedankt
     
  18. cahena

    cahena Forumleerling

    wist niet dat je alleen van dit gewas dropitems kkrijgt, had al hazelnoot enzo gedaan vannacht maar kreeg maar 1 zilverdropitem pfff, nu met eventgewas hoppa 3, nou ja.... wat is dit toch, mag je t niet halen of zo? dropitems zijn bij bijna alle quests een issue. groet cahena
     
  19. inox1952

    inox1952 Junior expert

    Wat me opvalt er komt zeer weinig zilverdauw uit de velden, zal moeilijk zijn om het event uit te doen?Men kan toch hier dag en nacht niet zitten om een event te halen, niet plezant meer
     
    Shevana vindt dit leuk.
  20. -mag1-

    -mag1- Forumleerling

    ook hier weinig zilverdauw. Bekers vol, howies staan op de velden, en moet er nog 100 om het eind te halen. Ik vind het een saai event.
     
    Shevana vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.