Verzameldraad Technische vragen Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Oké, dan moet er iets anders dwars zitten. Misschien heb je andere programma's (Skype, Facebook, Instagram, radio, muziekspeler, video) op de achtergrond aan staan?
    Minecraft werkt trouwens niet met de flashplayer. Minecraft is geprogrammeerd in Java.
    Als je wat technische gegevens deelt (besturingssysteem, browser, Flashplayer, met versies, de toegestane opslag voor tijdelijke internetfiles, en dergelijke) dan kan ik nadenken over wat er wel dwars zit.

    Hiervoor zul je een ticket aan support moeten sturen, daar kan men je verder helpen.
     
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen.

    vraagje ik heb al wat vuurvliegjes ingeleverd namelijk in de bovenste rij twee en vier, in de tweede rij 1 en vier, verder nog niet.
    nou is er in rij vier en vijf twee van die lantarentjes die branden zonder dat ik daar ingeleverd heb. de ene is die met die kalkoenen vraagt en de andere weet ik zo niet, lijkt leuk maar ik kan op deze manier niet alles inleveren dus ook het event niet halen. wat te doen?
    dit speelt vanaf gisteren middag.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    toch nog gevonden, adobe flashplayer 19.0.0.226
     
    Laatste bewerkt: 22 Oktober 2015
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK heb net de gloeibeskonfijt gekregen maar kan deze niet op de wolkenrij plaatsen.
     
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heb je de wolkenrij al vrijgespeeld?
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    OO dat zal het zijn oeps niet aan gedacht
     
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zijn er meer mensen die last hebben van spontaan ontbrande lantarentjes? kun je dat ergens terug vinden wat je wel en niet hebt ingeleverd? weet namelijk bijna zeker dat ik een aantal dingen nog niet had geleverd nu staan ze wel als geleverd..... nou ja ik hoor het wel. event duurt nog eff gelukkig.

    inmiddels antwoord via support dank je
     
    Laatste bewerkt: 23 Oktober 2015
  8. linkelilla

    linkelilla Forumleerling

    Ik heb het event uitgespeeld en netjes alle beloningen ontvangen waaronder het gordeldieverblijf. Natuurlijk gelijk op mijn akkertje gezet maar tot mijn verbazing staat ie alleen maar op mijn akkertje en doet ie niks....tijd gaat niet vooruit...wel lekker goedkoop natuurlijk want zo eet ie niks maar niet handig omdat ik geen gordeldiertjes kan oogsten....wie kan er voor mij kijken wat er aan de hand is of heeft tips?? Heb hem al eens verwijderd en opnieuw geplaatst met het zelfde effect als resultaat.
    groetjes Linkelilla id nr: 20361697

    Eventjes later: nu loopt de tijd van het gordeldierverblijf wel even afwachten tot hij klaar is..als ik gewoon kan oogsten verwijder ik dit bericht.
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2015
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. kissyke

    kissyke Forumbeginner

    Heb het event spijtig genoeg niet helemaal gehaald. Was deze middag constant aan het wachten op sjaals, maar die komen zeker niet elke 15 minuten...had er 2 tekort en dus 1 belangrijke lamion niet kunnen ontsteken....spijtig
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het event was maandag 2 uur afgelopen, dit heb je om 7 uur s'avonds gepost. De hele middag voor niets zitten wachten op sjaaltjes dus. Volgende keer de praatgroep opzoeken. Daar hadden ze je om half 2 met plezier aan die paar laatste sjaaltjes geholpen.
     
    -doppie- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.