Verzameldraad Technische vragen - Voorjaarsschoonmaak

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 26 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dino0411

    dino0411 Forumbeginner

    sorry..snap er niks van..nu heb ik nr proberen open te maken met 55 vd dingetjes...blijft dicht..ben ze weer kwijt..vind dit geen leuk spel
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is jammer dat je het nog steeds niet snapt. Ik kan me voorstellen dat je daar gefrustreerd van wordt.

    Er is geen nr met 55 van die dingetjes.
    Iedere keer wanneer je op het konijn klikt moet je 11 van die dingetjes meer inleveren om een spokenval te krijgen.
    Totdat je er 7 hebt, dan krijg je te horen dat hij er niet meer heeft.

    Maar daar hoef je niet mee door te gaan.
    Je kunt op vakje nr 10 gaan staan. Als je daar op klikt komt er aan de rechterkant een scherm met hoeveel je moet leveren en hoeveel je hebt. Als dat voldoende (bij nr 10 eventgewas) is, staat kamer schoonm in het groen.
    Door daar op te klikken, maak je de eerste kamer schoon en kun je door met kamer 11. Daarna 12 en daarna zul je zien dat er 2 vakjes zijn waar je heen kunt, naar boven en naar beneden.

    Wanneer je op een vakje met een spook gaat staan, kun je aan de verlichte vakjes precies zien welke vakjes je nog leveren moet om dat spook te kunnen opruimen met 1 van je 5 vallen.

    Het is verstandig om eerst van ieder sieritem maar 1 vrij te spelen, samen met de wolkenrij. Wanneer je die hebt, of niet voldoende eventgewas bijelkaar krijgt, kun je kijken of je toch voor de dubbele sieritems gaat.

     
  3. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    je bent niets aan het openmaken, je bent spokenvallen aan het maken ;) die heb je later nog nodig, dus dit is niet verloren.
    je moet in de kamers in het huis klikken, en dan rechts op de groene knop
     
  4. debeus

    debeus Doorzetter

    krijg op mijn velden geen gewassen meer te zien moet het spel opnieuw starten dan zijn de gewassen er weer maar na een poosje als ik heen en weer spring zijn de velden totaal leeg opnieuw starten en het is er weer kan dan oogsten en zaaien.
    wie heeft dit nog meer
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Kijk eens of dit beter gaat na het legen van de flash cache, dat kan via deze site: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html
    Klik op 'alle sites verwijderen' in het blokje in de rechterkolom en start vervolgens je browser opnieuw op.
     
  6. boerinkim73

    boerinkim73 Forumbeginner

    Ik heb gisteren met een quest de tentakelwilg gekregen, maar als ik deze wil plaatsen op het volle-maan-veld lukt dit niet....
     
  7. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    je hebt een tentakelwilg xl gekregen, en die hoort op een basisboom.
    dus eerst een basis tentakelwilg zetten en daarna de xl er over
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.