Verzameldraad technische vragen Visje-tik

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perenbos

    Perenbos Forumleerling

    stallenbouwer schemering.

    heb 2 stallen gewonnen bij het vissen deze duren 8 uur, klopt dat gr. perenbos
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    dan zijn het vast stallen met de naam schemering Uit deze kon je toen voor het eerst de haan uit krijgen en nadeel van deze mysterieuze stal vond ik dat ze 8 uur duurden......

    hahahaha oeps zie nu ook dat je dit er al bij had staan (schemering)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. Perenbos

    Perenbos Forumleerling

    dat wist ik niet. bedankt bibi.

    gr.perenbos
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. AN_dv2

    AN_dv2 Forumleerling

    ZOIETS vond ik dus ook het was zelfs dichterbij een lagere prijs. Hier klopt iets niet het aas was hetzelfde
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Hallo.

    o_Ok ik heb het gevoel dat het toekennen van prijzen willekeurig gebeurt. Met inachtneming van bovenstaand. Ik gebruik normaal aas, want goedkoper te produceren. Iemand met het luxere en dus duurdere aas andere ervaringen ?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    @bommelbij het duurdere aas is enkel dat de snelheid van de ringen trager is, volgens de uitleg
    zou het dus geen verschil maken in de uitkomst van de vis en geschenk
    Maar zoals al velen zei het is random (zoals bij de molen geluk en nogeens geluk)
    wens je veel geluk met hengelen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. knuffie65

    knuffie65 Forumbeginner

    Heb 12 lokveren in de molen als ik de molen start zijn ze verdwenen en niet meer te vinden
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Ze zijn snel klaar, dus kijk maar eens.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De productie duurt in jouw geval 9 seconden dus met het produceren van 1 premiumvoer klopt dat wel.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    Dus zoals ik het lees is het helaas puur geluk of je de bonenstaak wel of niet vol krijgt
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Niet puur geluk, want je verhoogt je kans op een goudforel wel door de ringen zo dicht mogelijk opeen te laten stoppen, maar ja, net als Renzo is hier een factor geluk in het spel. En verder helpt het je als je vaker gaat vissen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    En dat ben ik niet helemaal met je eens. De factor geluk mag een rol spelen bij de priratenkisten en in mindere mate bij het mollen meppen, maar bij de kop van jut is het wel degelijk een kwestie van goed timen. Hoe beter je timet, des te hoger je score. Bij het vissen is dat dus niet zo. Niks hoe beter je timet hoe hoger de vis. Dat blijft toch meer een toevallige score. Dus je hebt het veel minder in de hand.
     
  13. eeke-renske

    eeke-renske Forumleerling

    helemaal mee eens corrieveen, het maakt niet of of je nou op de ring zit of niet. Zit ik ernaast krijg ik net zo vaak de goudforel als wanneer ik er naast zit. o_Ok krijg ik vaak elrissen terwijl ik op de ring zit. Maakt niks uit. Het is puur geluk wat je vangt. Ik zou ook aan raden alleen normaal aas te maken, dan bespaar je materialen en heb je naar mijn mening even veel kans op de mooie prijzen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    heb 2 werkplaatsen staan die ik oogst en warempel 2 lokveertjes dacht dat die niet uitwerplaatsen kwamen heb er daarom maar 2 staan
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ze horen ook niet uit werkplaatsen te komen.
    Maar misschien, ik denk even hardop, heb je griezelstallen staan, of werkplaatsen van een diersoort die nog geen gekleurde stallen heeft?
    Voor de invoering van gekleurde stalllen (en het fokken) was er een simpeler benaming van werkplaatsen die het eigenlijk als stal-3 of stal-4 benoemde en niet als werkplaats. Voor die stallen kan het systeem mogelijk niet zien dat het om een werkplaats gaat.
    Vrijwel alle stallen zijn inmiddels omgebouwd, alleen griezelstallen en de beverwerkplaats nog niet denk ik.

    Als dat zo is, dan is dat niet bedoeld maar gaat zeker niet meer aangepast worden tijdens dit event.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. hooves1972

    hooves1972 Forumleerling

    Wel erg jammer dit event, het maakt niet uit hoe goed je de ringen op elkaar krijgt.
    grote vissen blijven weg. Hoe vaak je het ook probeert.
     
    dutchboy en eeke-renske vinden dit leuk.
  17. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    ik heb een beverwerkplaats en een koivijver oranje staan
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. grannycool

    grannycool Forumleerling

    Helemaal mee eens, het maakt niet uit of de ringen op elkaar hebt of niet het blijft willekeurig.
     
  19. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    Ik vis meer dan genoeg en het gebeurt heel erg vaak dat ik op de ring zit en de allerkleinste vis krijg helaas ik heb met ongeveer 20 a 25x vissen per dag 1 bonusstaak item te pakken erg matig vind ik zelf

    dat vond ik dus ook, zoder dat ik er zelf wat aan kan doen ws een loze bonestaak
     
    Laatst bewerkt door moderator: 5 Juli 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    er klopt niks van heb net 2 keer een gouden vis gekregen hij zet er maar 1 op spel en daat krijg je nog niet eens een item voor pffffffffffffff en veren ho maar spel niet leuk meer
    groetje yvon
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.