Verzameldraad technische vragen Visje-tik

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 25 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    [​IMG]
    Niet na elke vis krijg je een prijs, dat klopt. Maar als je dit beeld ziet dan weet je zeker dat je een prijs gewonnen hebt, je kunt alleen niet zien welke prijs. Ik heb dit beeld wel eens vaker, dan heb je bijvoorbeeld een grote gereedschapskist gewonnen en dan kan je niet eens zien wat er in zat.....
     
    ymked55, stien56, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Ik kreeg een veertje uit een wijndruivenoogst: Hoezo alleen uit stallen?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. Muoike-Tet

    Muoike-Tet Forumleerling

    Bij jou is het net andersom ik heb helemaal nog geen lokveer daarom kan ik het controleren
    maar wel 16 rubberwormen uit mijn stallen ?
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ooo nou snap ik het dank je...
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ik stop voorlopig even, steeds krijg ik een lege pop-up. Staat alleen kijk eens wat een mooie prijs je hebt gevangen (o.i.d.) is waardeloos zo. Nergens terug te vinden. Hoop dat het morgen opgelost is anders is er niets aan zo. Heb 1 prijs kunnen vinden door op de plaatjes van de staak te klikken.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik krijg ook steeds popup zonder tekst heb dus ook geen idee wat ik heb gewonnen zeer vervelend. ik stop dus ook even.
    Mvg john-j ID: 11504488
     
    Laatste bewerkt: 29 Juni 2015
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  7. SikkoK

    SikkoK Forumleerling

    Hier ook al een aantal onbekende prijzen gewonnen. Erg jammer want nu heb je geen idee wat je gewonnen hebt....
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Betreft de lege pop-ups als je een prijs hebt is in ieder geval bekend bij BP.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  9. Belllie

    Belllie Forumbeginner

    Ik kreeg de wolkenrij als allereerste "prijs" maar ik zie hem nog niet terug in de bonenstaak.
    Wat ging er mis?
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  10. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    hier hetzelfde probleem met de pop-ups. Alleen de bonestaakrij werd getoond. De rest niet. Ik kon bij de bonenstaakrij zien, dat ik in iedergeval 1 van de sieritems had. Verder zou ik het niet weten.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. de4ejan

    de4ejan Forumbeginner

    als ik een vis heb gevangen kan ik niet zien wat voor prijs ik heb
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  12. flien89

    flien89 Forumleerling

    Bij mij is het zelfde probleem. Ik heb 3x goude vis gevangen waarvan je er dus maar 1 nodig hebt om een prijs te winnen en de wolkenrij zag ik wel en de andere 2 prijzen heb ik niet gezien. Kwam wel te staan dat ik een prijs had maar waar de prijs zou moeten staan was het wit. En dit probleem heb ik wel vaker met questen en events alleen normaal kun je zien wat je krijgt voor je het inleverd en dan let ik daar op. Maar hier kun je dat niet van te voren zien. ID: 4454843 Kunnen jullie nog wel terug zien wat ik gewonnen heb.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Als er een ticket naar support gestuurd wordt kunnen wij nakijken welke prijzen er zijn gewonnen. Voor support zie de link in mijn handtekening, vergeet niet je usernaam en ID te vermelden.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  14. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Klaartje, dank je wel voor het uitzoeken!

    Ik bleek dus veel BD te hebben gewonnen gisteren.

    Vandaag ook aan het vissen geweest en...... jawel 2 mooie prijzen gewonnen, maar wat is ook nu weer een ??? door het blanco scherm.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    Goedemorgen, in de molen had ik 1 normaal lokaas voer aangeklikt om te maken vervolgens klik ik op het 2 de plusje om premium lokaasvoer te gaan maken ben ik de eerste kwijt.
    Kan je niet twee verschillende soorten lokaas voer maken?
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jawel, een voer kost maar 9 seconden. Dus als je maar 1 aangezet hebt, en je drukt op het 2e plusje, is de eerste ondertussen klaar.
     
    dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  17. AN_dv

    AN_dv Gelegenheidsauteur

    Het blanco vakje is onverklaarbaar net als bij de quest waarbij je de ene keer wel en de andere keer niets te zien krijgt. misschien een optie om bij het pijltje beneden de vangst toe te voegen zodat je in ieder geval nog een keer kan nazien wat je werkelijk gevangen hebt
     
    dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je Coco.
    Dat had ik nog niet gezien dat het zo snel klaar is.
     
    dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  19. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    zijn deze niet uit je bomen?
     
    dutchboy en ymked55 vinden dit leuk.
  20. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    5 x gevist en ongeacht waar de ring komt, 2 of 3 keer precies op elkaar, toch 5 keer de laagste vis.

    Dit is dus heel iets anders dan wat in de FAQ vermeld staat!
     
    dutchboy en omaatje75 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.