Verzameldraad technische vragen Valentijn event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ik heb het event klaar en de wolkerij is zichtbaar, ik krijg het echter niet voor elkaar om op het laatste lege plekje iets te plaatsen.
    Hij blijft zeggen te weinig goederen.

    laat maar pc op nieuw opgestart en hij doet het.
     
  2. siso85

    siso85 Forumleerling

    Ik kan mijn sietitem een valentijn voor susi niet plaatsen in mijn siertuin. Ik heb al f5 gedaan maar dan nog doet ie het niet. In mijn inventaris staat door het sieritem een rondje met een streep er door
     
  3. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Dat item geeft TEP en is dus alleen te plaatsen op het (tropisch) schateiland..
     
  4. wiesje82

    wiesje82 Forumbeginner

    ik heb de valentijnquest afgerond.maar heb de VALENTIJN VOOR SUSI niet gekregen in mijn inventaris.pc al opnieuw opgestart maar nog steeds niks.hoe krijg ik dit item als nog
     
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Als je 'm nog steeds niet hebt en zeker weet dat je het event afgerond hebt raad ik je berichtje naar support te doen......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.