Verzameldraad technische vragen Strip VII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Als je een premium-speler bent ben je klaar met de 1e opdracht en kun je verder met opdracht 2.
     
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier de klok na opnieuw inloggen wel weg, dus op naar de volgende ronde
     
  3. Anietje571

    Anietje571 Forumleerling

    Ik krijg voor een 2e keer inkorte tijd het Strip Event niet geopend. Heb gewassen geleverd, wilde bij kopen en kon daanra niet meer in het Event om deze bij te leveren. Bij volgende keeer inloggen kon dat weer wel, maar toen ik daarna weer naar mijn veldne ging om t ezien hoe het stond met mijn hokken voor Level 3, kon ik weer niet in het Event . hoe kan dat? Het Plein wordt wel geel omrand, maar reageert niet op aan klikken Anietje57q, 11969095
     
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    flash legen of opschonen kan helpen
     
  5. trolletje5656

    trolletje5656 Gelegenheidsauteur

    Al mijn parachutebloemen zijn verdwenen! Nu heb ik er maar weer 10 en kan dus geen velden volzetten!>:(
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Niet per ongeluk alles al ingeleverd? Na opnieuw inloggen ook nog verdwenen? Dan graag een ticket naar support sturen zodat we voor je kunnen nakijken wat er is gebeurd.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het lijkt erop dat je al je eventgewas hebt ingeleverd op het marktplein. Dan worden er, voor de zekerheid, 10 niet ingeleverd. Wil je daar eens kijken?
    Edit: Klaartjuh, je was me net voor. Wel dezelfde gedachte:)
     
  8. trolletje5656

    trolletje5656 Gelegenheidsauteur

    Heb al op F5 gedrukt ; de markt nagekeken etc. Foetsie!
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Op de markt zal je het ook niet vinden, ik vermoed wel dat je het hebt ingeleverd bij het event. Maar om het zeker weten zal je een ticket naar support moeten sturen. Daar kunnen we in je log kijken.

    Voor support zie de link in mijn handtekening, vergeet niet je usernaam en ID te vermelden.
     
  10. LuckyMiran

    LuckyMiran Forumbeginner

    Ik geef het op...Ik heb 3 velden staan vol met stallen (ook reuze stallen en alle upgrades) Heb 2 x geoogst en heb nog maar 14.000
    van de 60.000 ....Dat haal je toch nooit?
     
  11. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Uiteraard is het afhankelijk van de stallen die je hebt.. roze en rode leveren nu eenmaal het meeste op.. en pas het klokje aanzetten als je al je akkers vol hebt staan met stallen die geleegd kunnen worden scheelt ook weer. Heb je ook nog ep-verhogende middelen genuttigd? Zoals lentekrans en paasjam?

    Maar inderdaad is het een enorm aantal punten om bij elkaar te sprokkelen.. zeker als je geen uilen en draakje hebt voor de extra ep. :wuerg:

    Schrale troost: na 24 uur kun je gewoon verder met de volgende fase. ;)
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Vanmorgen de bouwplaat van het vliegtuig gedownload, maar dan krijg ik de melding dat ik deze niet kan openen omdat ik geen toegang heb tot de bestandslocatie. Ik download wel vaker iets, en dit komt dan in een tijdelijke map van waaruit ik deze naar een andere map kan copieëren, enig idee wat ik met dit bestand kan doen?
     
  13. lilian-1955

    lilian-1955 Forumleerling

    19 1955Ik heb nog maar vijf parachuteplanten staan hoe kan dat er waren er zeker wel meer dan vijfduizend lilian-
     
  14. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Kijk eens of er bij het event op het eventplein iets is ingeleverd. Zo lijkt het, omdat je er dan weer 5 krijgt.
     
  15. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    ben mijn woelmuiskist kwijt kan hem nergens vinden event af hij zit niet in mijn inventaris id:17193719 langeveentje
     
  16. polkey

    polkey Oudgediende

    Als je de wolkenrij hebt dan open je de sieritems en zou het er moeten staan zodat je het op de wolk kunt plaatsen.
    Of een refresh, doet wonderen.
     
  17. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    als ik op het item druk om hem te plaatsen zegt hij dat ik hem niet in mijn voorraad heb
     
  18. polkey

    polkey Oudgediende

    Dus je ziet het wel in de voorraad staan of is die leeg ?
    Als die leeg is staat het dan op je siertuin ?
    Herstart van het spel lost dan ook het probleem niet op ? > ticket support die het nakijken.

    ( je hebt wel de juiste wolk actief, dus waar die op moet ) ?
     
  19. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    probleem opgelost alles gereset dank je wel voor het meehelpen van mijn probleem langeveentje
     
  20. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    hier verscheen bij de info wat ik had gewonnen bij de stallen
    mlf. info te staan.
    ook waren alle plaatjes waren graafmachines geworden.
    het is alleen een weergave fout, dus op zich geen problem, maar toch is het een fout
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.