Verzameldraad technische vragen Strip VII event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 13 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan-willemdebruin

    jan-willemdebruin Forumleerling

  2. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    niet al 4 per ongeluk ingezaaid/ingeleverd?
     
  3. zeij001

    zeij001 Junior expert

    ik had er 90 met 1e oogst, wel gebruik gemaakt van wac en susi mest, en gezaaid op grote akkers.
     
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    dat is toch ook normaal?
     
  5. jan-willemdebruin

    jan-willemdebruin Forumleerling

    nu staan die 46 erop maar nee echt niet genoeg gekregen
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt inderdaad de oogst gekregen alsof je 8 hele en 2 halve akkers gezaaid hebt. Je kunt een berichtje naar support sturen, die kunnen controleren of je echt 10 grote akkers hebt gezaaid en dan het gewas bijboeken.
     
  7. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Is er weer iets aan de hand??? Ik oogst mijn open plek, tja dat dacht ik, gaan dus de stallen van mijn hoofdakker geoos=gst worden, weg alle punten voor het event, hier baal ik flink van.Kan hier misschien ook iets mee gedaan worden>|?
     
  8. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik begrijp niet wat er aan de hand is:
    heb je het klokje niet aangezet en baal je dat je dus geen punten hebt gekregen?,
    heb je het klokje aangezet en toch geen punten gekregen? of
    heb je niet gewoon de quest afgemaakt?
     
  9. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Nee ik had op de hoofdakker mijn stallen staan. ik had nog mijn klokje lopen voor de gewassen en die stonden op de open plek. Daar ben ik naar toe gegaan en klikte op de knechten om mijn laatste gewas binnen te halen. Bij het oogsten zag ik door de open plek heen dat mijn hoofdakker werd geoogst.
     
  10. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    dat komt vaker voor, maar de gewassen was geen klokje voor, dus neem ik aan dat je bedoelde dat je nog bezig was met quest 2?
    tja, dan is er denk ik maar 1 oplossing:
    wachten met klokje 3 tot de stallen weer klaar zijn.
    of een ticket sturen naar de support.
    dan kunnen zij beslissen of er misschien nog wat kan worden bijgeboekt.
     
  11. tassie7474

    tassie7474 Forumleerling

    Ik heb net mijn klokje aangezet, toen mijn bomen geoogst, maar even het venster weggeklikt omdat ik er achter iets moest oogsten en nu is het hele klokje weg ??? Heb ik hem verkeerd afgesloten ? Ik dacht dat ik gewoon op een vinkje klikte om hem te verkleinen. In en uitloggen werkt niet, klokje komt niet terug :(
    User: tassie7474ID: 19600332
     
  12. Bliss1991

    Bliss1991 Forumbeginner

    Ik heb inmiddels de beloningen voor level 1 ontvangen maar in het event staat er nog steeds dat ik op 0/6000 ben en het klokje loopt ook nog steeds.
     
  13. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    weet je zeker dat je niet gewoon klaar was?
    dan verdwijnt het klokje namelijk ook

    is dat niet toevallig voor de stallen?
    (en 60000)
     
  14. Bliss1991

    Bliss1991 Forumbeginner

    Foutje, 60000 idd. En nee, ik kan niet verder dan level 1. Die heb ik zogenaamd nog niet gehaald terwijl ik de beloningen wel net ontvangen heb.
     
  15. tassie7474

    tassie7474 Forumleerling

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    Heb het inderdaad al klaar, heb geen pop up gekregen, maar er staan nu wel gele kameleonen in mijn schuur :), had wel alle bomen op het veld staan :). Dank
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 Januari 2015
  16. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Goedeavond Buren
    Ik zie dat hier gezegt wordt dat je op grote akkers moet zaaien?
    Ik zie ook mensen die in andere topic,s zeggen dat je enkele akker moet zaaien en dan oogsten met Wac...enz welke manier is de beste manier om te spelen.
    Iedereen nog veel succes met de Comic-event
    grt tonnie
     
  17. polkey

    polkey Oudgediende

    Even refresh en dan zou je moeten zien dat je door bent naar het volgende 'inleveren van 2000 eventgewassen'
    Op het moment dat je ziet dat je de beloningen hebt, staat ook rechts nog dat scherm met in te leveren boompunten.
    Na de refresh is die dus weg.
     
  18. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    de eerste paar keer is de grote handiger, maar als je eenmaal genoeg hebt voor miniveldjes + wac is dat voordeliger

    weet ik niet, maar als dat zo is, kun je in elk geval door met het event, anders niet
     
  19. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Oke Bauke.S
    bedankt voor je reactie
     
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook de beloning ontvangen maar dat was volgend mij de compensatie voor de bomen die wel met auto geoogst werden maar niet de punten geteld, maar bij mij loopt de klok ook nog laat de bomen nog maar even staan voor het geval ik anders niet door kan naar no 3 van dit event.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.