Verzameldraad technische vragen Strip #5 - De Storm

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 8 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ging net inleveren en wilde ook alles inleveren
    normaal krijg je nog een waarschuwingsschermpje weet je het wel zeker....
    Maar dat ontbreekt nu.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kreeg gisteravond, toen ik alles inleverde, wel dat er 10 stuks minder werden ingeleverd, dan mijn voorraad.. Dus niet het maximale aantal. (Ik dacht dat ik het andere gewas aan het inleveren was, vandaar dat ik die 10 er handmatig aan toegevoegd heb.) Ik weet niet meer of ik een waarschuwing kreeg.
     
  3. Thijma

    Thijma Forumbeginner

    oke bedankt voor het antwoord
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Het waarschuwingsschermpje is al enkele events geleden verwijderd omdat er veel klachten kwamen dat het dubbelop was: er 10 minder aangeven en dan toch ook nog een waarschuwing als de speler het handmatig alsnog bijstortte.
     
  5. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    komen die punten al bij het tegoed op de kwest of nergens kan er niet achterkomen
     
  6. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    Ik weet niet precies welke punten je bedoeld. Als het gaat om de punten die je nodig hebt bij stap 4, die krijg je als volgt:
    zet de cup cakes op een akker. Als je ze oogst (het beste als ze helemaal klaar zijn), dan komen er cup cakes in je schuur. Deze zijn een bepaald aantal punten waard. Als je wacht met oogsten tot ze helemaal klaar zijn, krijg je xl cupcakes. Die hebben een waarde van 100 punten. Als je eerder oogst zijn ze minder punten waard.

    Als je aan stap 4 toe bent, kun je de cupcakes in je schuur inleveren. De punten van die cupcakes worden dan geteld.

    Als je andere punten bedoeld, dan graag wat meer uitleg.
     
  7. misty48

    misty48 Forumleerling

    Ik kan mijn laatste cupcake niet inleveren, totaal staat op 14.475 en ik heb nog 5 cupcakes van waarde 75 in de schuur. Heb al opnieuw ingelogd en niet op bestelling leveren geklikt. Moet ik hiervoor bericht naar support sturen ?
     
  8. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Deze kunnen dat inderdaad voor je controleren / herstellen
     
  9. misty48

    misty48 Forumleerling

    Probleem is opgelost. Bedankt support voor de snelle reactie !
     
  10. dulcepontes

    dulcepontes Actieve auteur

    ik kan de wolkenrij niet zien die net binnen zou moeten zijn.
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  12. dulcepontes

    dulcepontes Actieve auteur

    heb ik al gedaan heb ook opnieuw ingelogd maar niets helpt.
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Dan is het verstandig een ticket naar support te sturen, kijken we het even voor je na.
     
  14. luusluus

    luusluus Forumleerling

    luusluus ID 3261834

    Hoe kan het dat ik erg weinig dropitems krijg,? Niet alleen nu maar bij alle eventen.
    Alles gewassen heb ik voor het stripverhaal maar ik kom 150 stripboeken te kort!!!!!
    Is dat bij iedereen anders ingesteld?
    Zou zonde zijn als ik dit niet haal.

    Alvast bedankt, luusluus
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De kans op dropitems is inderdaad afhankelijk van het percentage waarop je je bekers in de boom hebt staan, en de ep van wat je oogst. Dus met alleen de eventgewassen zaaien heeft niemand het gehaald. Het is belangrijk om een goede start te maken wanneer een event begint, en daarna op te letten of je iedere 24 uur het daggemiddelde haalt.
    xxl bomen en stallen en oranje en rode (werk)stallen helpen vaak aan meer drops, en tussendoor snachts een lang gewas zaaien helpt ook. Of als je de gewassen bijelkaar hebt op hele velden met supermest werken, dat is ook voor een groep spelers de manier om het te halen.
     
  16. siggie61

    siggie61 Forumleerling

    ik heb geen cupcake,s waar moet ik die dan halen?
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    bij Bommel. En als je daar deze week wel bent geweest, staan ze tussen je sieritems. Zoveel mogelijk met glazuur opzetten, die kunnen dan nog net op tijd fase 2 halen, de rest opzetten en gelijk afhalen, anders zijn ze toch niet op tijd klaar. Je zult fase 4 niet meer halen, daarvoor moest je de cupcakes eerder opzetten, maar je kunt in ieder geval een deel van de prijs binnenhalen.
     
  18. luusluus

    luusluus Forumleerling

    Hallo Coco, maar zoveel verschil is wel heel erg vreemd. Mijn vriendin en ik planten hetzelfde. Zij krijgt 20 dropitems en ik 8. Zo haal je het dus nooit. Ik heb ook stallen en bomen e.d. staan. gr Luusluus
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er zit een kansfactor in. En er is nog een speler op het forum die zegt dat de partner alles hetzelfde heeft en standaard meer dropitems. Daar heb ik geen verklaring voor. Jij geeft aan dat je geen enkel event haalt, en dat dat altijd op de drops aankomt. Er is bij de algemene vragen en in de praatgroep een hele groep spelers die de gewassen wel bijelkaar hebben, en de drops niet. De meeste vragen niet hoe dat kan, jij vroeg wel om een reactie. Bovenstaande tips werken, voor als je vaker een event wilt halen. En een technisch probleem is het verder niet echt, omdat dropitems nu eenmaal random komen, kan support nooit constateren dat jij statistisch gezien bij de ep die je gedurende dit event hebt geoogst te weinig drops hebt gehad.
     
  20. luusluus

    luusluus Forumleerling

    maar dus nu geen wolkenrij, terwijl de rest compleet is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.