Verzameldraad technische vragen Paasevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Op het moment dat je het paasei aanklikt wordt de prijsbepaling gedaan en als je BD of EP of TEP wint wordt het op dat moment in enkele tiende secondes ook bijgescheven.
    Tegen dat de pop-up komt zie je dus niks meer veranderen, het staat gewoon al op je meter.

    Als je hierover twijfelt kun je maar 1 ding doen en dat is voor je boeketten geeft (dus zeker voor je eieren opent) je EP, TEP en BD noteren. Dan kun je zien dat het (eventueel na F5) echt wordt geboekt.
     
  2. Mootje38

    Mootje38 Gelegenheidsauteur

    ik heb nu zeker al 103x paasboeketten gegeven maar teller blijft op 99 hangen en ik krijg mijn bonenstaak niet! Ik heb al 9tg uitgegeven om de laatste boeketten te maken. Ik wil mijn bonenstaak en 9tg terug..... ik moet nu echt weg zal vanavond nog eens kijken anders stuur ik een ticket
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Spel verversen zorgt er voor dat je je wolkenrij zal zien en in eventschermpje staat er dan dat je je 100 boeketten hebt ingeleverd.
     
  4. Gertie54

    Gertie54 Forumbeginner

    Ik ben mijn wolkenrij kwijt die ik gekocht had,ra ra hoe kan dat?

    Gertie54 id 12149301
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Over welke wolkenrij heb je het precies?
    De 1 april wolkenrij is na afloop van de verkoopperiode verhuisd naar zijn vaste plek onderaan net voor de Pasen2015 wolkenrij.

    Dit type kooprijen staat altijd alleen bovenaan de bonenstaak wanneer de rij en/of de items nog te koop zijn.

    Overigens heeft de koop wolkenrij 1 april niks te maken met het Paasevent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.