Verzameldraad technische vragen Paasevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 1 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulce1957

    dulce1957 Actieve auteur

    dank je ga het even uit proberen. mis die diertjes een beetje.
     
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi.

    hier worden de muntjes niet bij geteld kreeg net uit een ei 10.000 helaas blijft de teller staan. heb eerlijk gezegd hier niet eerder op gelet maar hebben meer mensen dit probleem?

    edit: na ongeveer 15 min. toch bijgeboekt.
     
    Laatste bewerkt: 5 April 2015
  3. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik lever de laatste 2 eieren in, van een krijg ik een pop-up van wat ik heb gekregen de 2e klik ik aan en er gebeurd niks, ei weg en paashaas weg. Ik heb het event met de 2 laatste eieren ook uitgespeeld en dat krijg ik niet te zien, want de teller blijft op 99 staan. Nadat ik 3x opnieuw heb moeten inloggen weet ik nog steeds niet wat de prijs is, maar is het event wel uitgespeeld en ook daar heb ik geen pop-up van gekregen.

    Aanvulling 14:44 uur: ik heb net gekeken maar de wolkenrij staat er wel dat is niet mis gegaan
     
    Laatste bewerkt: 5 April 2015
  4. djamie1967

    djamie1967 Forum-hertog

    hier precies hetzelfde,moest nog 1 ei vanmorgen,stond dus op 99,geen pop up met prijs,na f5 wel event uitgespeeld,helaas geen prijs
    heb nu op geschreven hoeveel EP en BD ik heb,ga zometeen inleveren bij de haasjes,kijken wat er gebeurt met optellen
    edit net gechecked alles telt gewoon op,alleen het laatste ei niet,nr100-.-
     
    Laatste bewerkt: 5 April 2015
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Als je de bonenstaak plaatst en invult, telt het wel door.
     
  6. Yveth

    Yveth Forumleerling

    Ja, dat heb ik ook. Vanmorgen werd er eerst al een boeket niet weergegeven nadat ik hem aan de paashaas had gegeven en zojuist gaf ik er een, kreeg wel een paasei, maar werd niet bij de 99 geteld. Heb overigens gisteren ook twee keer een boeket gegeven wat niet mee geteld is.
     
  7. Mieke_D

    Mieke_D Junior expert

    Het is een enorm leuk spel, vind ik. Maar nu, bij de laatste eitjes, valt het me op dat niet alle eitjes een beloning geven (dat hoort mss bij het spel en gezien de soms grote prijzen van de andere eitjes, stoort me dat dus ook niet zo), maar... ik heb al 2-3 boeketten ingeleverd om aan de 100 te komen, maar de teller blijft op 99 staan. :) En dat is wel lastig. :)

    User: Mieke_DID: 12785306

    :)
    Mieke

    PS: Ik klaag niet hoor!!!! Ben erg blij met de cadeautjes die ik gekregen heb van Haas der Hazen!
     
  8. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Ja, ik. Ik heb in eerdere fasen ook al eieren ingeleverd waar ik niks voor kreeg en die niet meegeteld worden. Ik denk dat ik inmiddels zo'n 105 eieren heb ingeleverd maar ik sta nog steeds op 99. Balen want nu moet ik weer opnieuw lelie's gaan kweken, want die zijn bijna op.

    Na resetten bleek nr 100 wel bijgeschreven. Toch jammer want ik heb nu minder over en krijg dus straks minder EP en BD voor de rest, want de extra eieren zijn wel verdwenen.
     
    Laatste bewerkt: 6 April 2015
  9. polkey

    polkey Oudgediende

    Was hier ook het geval, bleef boeketten bijmaken.
    Maar account van vriendin heeft gewoon na de 100 te hebben geleverd ( en de steeds telling 99 aangaf ) reset gedaan en stond er keurig bij dat inlevergevalletje 'gefeliciteerd' en de sieritems/wolkenrij waren zichtbaar.
     
  10. Wandaden

    Wandaden Forumleerling

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je iets wil toevoegen of veranderen.
    Ja, ik heb nu twee maal de 100 ste ingeleverd...

    Bij het resetten inderdaad de 100 ste wel bijgeschreven maar de beloning voor het ei niet zichtbaar (misschien wel bijgeschreven).
     
    Laatst bewerkt door moderator: 6 April 2015
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor wie bij het 100e Paasei inleveren is: daarna is het nodig om je spel te verversen (f5). Helaas ontbreekt de popup dus daarom is het ook niet helemaal duidelijk, maar bij ei nummer 100 ontvang je de wolkenrij. Na spel verversen zie je deze terug en staat in het eventschermpje wel dat je 100 eieren hebt ingeleverd.

    Het is na deze 100 mogelijk verder te gaan met het maken en inleveren van boeketten tegen beloningen.
     
  12. engeltjes

    engeltjes Gelegenheidsauteur

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Die van mij ook blijft de teller op 99 staan en maar boeket blijven maken in de molen en nog steeds op 99 teller staan.
    Raar en wat nu!.

    engeltjes

    Jaaa het is gelukt om op F5 te drukken en ik heb bonenstaak.
    Zo te lezen kan ik gewoon weer verder boeket maken inleveren tot het afgelopen is met de event.

    '-) engeltjes
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 April 2015
  13. Utrechtse_Farm

    Utrechtse_Farm Forumbeginner

    Heb 28 boeketjes ingeleverd, maar nog geen paassticker en lenteschoonmaak ? Kan ze tenminste nergens vinden.
     
  14. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Die komen bij 30 ingeleverde boeketjes.
     
  15. boerinmieke

    boerinmieke Forumleerling

    Ik heb er ook last van, nu al 3x het laatste boeket geleverd en blijft op 99 staan
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Heb je al gekeken of je de bonenstaakrij hebt?
    Zo gauw je die gevuld hebt, en het spel opnieuw hebt opgestart, ben je de teller kwijt.
    Bij nr 100 verschijnt er geen pop-up. Je krijgt (als ik de reactie van Klaartjuh goed begrepen heb) bij dat ei geen "kleine" prijs, en van de bonenstaakrij verschijnt ook geen pop-up.
     
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Vannacht kreeg ik bij het inleveren van het 100ste boeket wel de pop-up dat ik de bonenstaakrij heb vrijgespeeld en telde hij wel op naar 100 en kreeg ik netjes bij het 100ste ei te zien wat ik daarvoor kreeg. Ik ging er vanuit dat dit dan misschien was aangepast. Zo niet dan heb ik dus geluk gehad.
     
  18. sean012

    sean012 Forumbeginner

    Ik heb hier ook last van. Sean012
     
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zoals al eerder werd geantwoord, de popup is de weg kwijt maar alles wordt geboekt.
    Door een keer opnieuw in te loggen zie je de wolkenrij en in de voortgangsbalk 'gefeliciteerd' staan.
     
  20. caramel

    caramel Forumbeginner

    heb het idee dat mijn boereduiten niet worden bijgeschreven en heb er al verschillende gekregen via de paaseitjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.