Verzameldraad technische vragen Operatie Kaas II event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    Hier komen ze ook slecht. Zelfs bij de lange gewassen. Normaal zou ik al klaar zijn geweest. Nu hopelijk morgen.
     
  2. AN_dv

    AN_dv Gelegenheidsauteur

    nog 6 te gaan en nog 17 uur op de teller ik ga het wel halen maar normaal gesproken ben ik 1 a 2 dagen voor het eind al klaar
     
  3. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    omdat je misschien de panda fok nog niet hebt vrijgespeeld?

    ja ik heb ook een chronisch tekort.
    ik wildeeigenlijk tot quest 5 gaan, maar nadat ik genoeg bloemen had voor quest 4 heb ik besloten quest 5 maar te laten zitten en voor de drops te gaan, om in elk geval quest 4 af te krijgen
     
  4. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Ik ga het event ook niet halen door de DI.
    Bedankt Varun!!
     
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik heb de quest afgerond en dus ook de wolkenrij gekregen. Ik heb de twee items op deze wolkenrij geplaatst. Maar nu geeft deze rij aan dat hij niet geactiveerd kan worden. Terwijl er geen slotje op staat. o_Ok geeft hij niet aan, dat er nog een aantal uur te gaan is. Hebben meer mensen dit probleem?

    Ach, ik zie net, dat er nog een vakje open staat. Daar moet ik natuurlijk zelf nog een item plaatsen. Even over het hoofd gezien. Dan gaat hij natuurlijk wel werken.
     
  6. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    bedankt varun ik heb het wel gehaald
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.