Verzameldraad technische vragen Openluchtfeest 2014

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 17 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Neen.
    De compensatie is geheel verwerkt door in plaats van rauwe vaatjes te boeken je de hoogste versie uitgebroede vaatjes te geven.
    Meer wordt het niet, niks aan te doen.

    Als je wilt dat dit wordt nagekeken zul je een ticket naar support moeten sturen, op het forum kunnen we daar niet naar kijken.
    Ticket sturen kan vanuit het spel maar ook door te klikken op de link in mijn handtekening.
    Zet wel altijd je spelnaam en je userid in het ticket zodat we je accountlog kunnen vinden.
     
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Dat is dan jammer Ron, bedankt voor je antwoord!
    Voor mij maakt het niet uit want ik heb de boom al vol, maar voor degene die de boom nog niet vol hebben kan ik me zo indenken dat ze liever naast de "uitgebroede" én de rauwe vaatjes liever de rauwe vaatjes en de sterren hadden gehad. :)
     
  3. Angelique1901871987

    Angelique1901871987 Forumbeginner

    hoi heb een vraag wil me stekkies neer zetten van de openlucht feesten 2maar ik heb maar 1stekkie gekregen heb f5 opnieuw uit en in gelogd maar blijf er maar 1 Gr angelique1901871987 ID 12144608
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2014
  4. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    ik heb ook maar 1 stekkie gekregen ID: 27020560
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Verstandigste is om een ticket naar support te sturen, dan kijken we dit daar na.
     
  6. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    oke ga ik doen
     
    Lieve vindt dit leuk.
  7. drentseboerin

    drentseboerin Forumbeginner

    Heb de quest openluchtfeest 2 voltooid, maar het item "blikgooien" niet gekregen

    Oeps, had hem op het eiland neergezet :oops:
     
    Laatste bewerkt: 23 September 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.