Verzameldraad Technische vragen - Kerstevent feestdrukte 2015

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 18 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dulce1957

    dulce1957 Actieve auteur

    op dit moment kan ik bij de molen geen flesjes maken die voor de zuurstokken nodig zijn. het plaatje is er niet meer.
     
  2. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    al geprobeerd met opnieuw in te loggen
    heb er meerdere over gehoord en die zagen het flesje weer naar opnieuw in te loggen
     
  3. flok1991

    flok1991 Forumbeginner

    hier alleen de flesjes maken per stuk zo schiet het niet op
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    En wel voldoende van alle ingrediënten op voorraad? Als flash cache legen ook niet helpt graag een ticket naar support sturen zodat we het na kunnen kijken.

    Flash cache legen kan hier: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html
    Klik op 'alle sites verwijderen' in het blokje in de rechterkolom en start vervolgens je browser opnieuw op.
     
  5. flok1991

    flok1991 Forumbeginner

    heb 66 op voorraad bij mijn anere spel lukt het wel
     
  6. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    als je een level omhoog gaat krijg je dan geen tulpenguldens erbij in deze actie ga je toch snel een level hoger maar de tulpenguldens komen er niet bij zou graag antwoord op willen hebben ik zit in level 80 gr nuestra59
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je schrijft dat je met deze actie snel een level hoger gaat, en dat de tulpenguldens er niet bij komen.
    Vervolgens zeg je dat je in level 80 zit. Zat je begin van dit event nog in level 78 dan? Of gaan de levels er toch niet zo snel bij als je denkt? Wanneer je deze week level 80 bereikt heb, zou je ook 1 tulpgulden gekregen moeten hebben.
     
  8. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    sta al vanaf begin van evenement op 4 tulpenguldens en er is geen ene tulpengulden bij gekomen
     
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb vanmiddag 2 x een mysterystal gehad bij het inleveren van de appels maar kan ze niet terug vinden?
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er is bij mij tijdens dit event ook geen 1 tulpgulden bijgekomen. Je krijgt 1 TG bij 1 farmerama level up.
    In level 99 ben je blij als je die ene TG binnen een jaar haalt. In level 80 kan dat wel sneller. Maar tijdens 1 event meerdere levels omhoog?
    Dat zou helemaal niet mogelijk moeten zijn. Kan het zijn dat je een stekje hebt gehad?
     
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    nee, heb ze gekregen maar stonden al op het veld..:oops:
     
    hendrika73 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.