Verzameldraad technische vragen huilbaby's

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke52

    tineke52 Forumbeginner

    alles klaar, maar geen wolkenrij te zien. Hebben meer mensen dit?
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Misschien wel na spel verversen of opnieuw inloggen?
     
  3. tineke52

    tineke52 Forumbeginner

    al een paar keer geprobeerd, maar nog steeds niets
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Vreemd, misschien nog even extra checken of je bij 4 wel diamant volledig hebt ingeleverd en anders ticket naar support zodat we het na kunnen kijken.
     
  5. tineke52

    tineke52 Forumbeginner

    ik kan de quest niet meer zien, dan is toch alles klaar?
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja dan is alles klaar, stuur maar een ticket naar support dan kunnen we het voor je nakijken. Voor support kun je de link in mijn handtekening gebruiken, wel je usernaam en ID vermelden.
     
  7. tineke52

    tineke52 Forumbeginner

    Bedankt, zal ik doen.
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik moest ook even zoeken, omdat het een lege staak is, zonder voorgedrukte plaatjes. Hij valt niet op. Hij staat direct onder de rij van de bloemen. Kijk daar nog eens, wie weet.
     
  9. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Ik kan de laatste fase van de quest niet doen, omdat ik precies één fopspeen te kort kom. Hoe kan dit? Ik heb van de eerste fase goud, zilver en diamant gedaan. Ik kan geen losse rubberboom meer vinden. Het moest toch precies genoeg zijn?
    Mijn naam is amandeltje en mijn ID is 1381787.
     
  10. tineke52

    tineke52 Forumbeginner

    dank je farmermikkie, ik heb hem gevonden, zocht op de verkeerde plek:oops:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    als je geen losse bomen meer hebt, heb je misschien nog rubber. Heb je al in je molen gekeken, of je er nog een kunt maken?
     
  12. r_dwg

    r_dwg Forumbeginner

    ik denk dat je gelijk heb!. ik was gewoon in alle drukte van bomen twee bomen vergeten te oogsten, dus ik kan nu gewoon de hele quest afmaken.
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!.
    Gr r_dwg
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  13. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Nee. o_Ok die zijn er niet meer. Ik snap er niets van. Er moest precies voldoende rubber/ bomen zijn...! Ik kom 2 rubber tekort om een fopspeen te maken.
     
    Laatste bewerkt: 7 Februari 2015
  14. wendyferwerda

    wendyferwerda Forumleerling

    Weet iemand met welk sieritems je de bonenstaaklijn mag vullen? Bijna de hele siertuin leeggehaald, maar als ik ze op de lijn wil plaatsen blijft het blanco. Blijkbaar is niet elk sieritem toegestaan.
    Al gevonden, blijkbaar moeten de 1x1 items minimaal 100 e.p. opleveren, de 1x2 en de 2x2 minimaal 300. Dan kan ik ze wel plaatsen. Misschien een tip om dat er bij te vermelden in de f.a.q., nu heb ik eerst de items getest die minder e.p. opleveren.
     
    Laatste bewerkt: 8 Februari 2015
  15. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Als 1x1 item gebruik ik zelf graag de watertank.. die zijn goedkoop (250 duiten) en passen prima!
     
  16. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    het is niet afhankelijk van ep. Upgrades kunnen er niet op.
    die ik erop heb staan, zijn allemaal minder dan 100 ep
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je nu 1x1 items van minimaal 100 ep erop hebt gezet, kun je je buren om 1-vaks cadeautjes vragen. De wilson levert ook op schateiland redelijk wat op, en kun je ook daarvoor gebruiken, de kruiwagen en diertjes (eenzame geit, koe, tandemschaap en de kip) kunnen allemaal op de bonenstaakrijen. Wanneer de staak klaar is kun je de duurdere items dan weer in je siertuin zetten en deze op de staak plaatsen.
    De kleine ijslandse vulkaan is te koop voor 2500 BD in de groothandel, levert maar 85 EP op per 24 uur en gaat zeker op de wolkenrij.
    Dan kun je ook daar je sieritems van meer dan 300 EP weer in de siertuin zetten.
    De 2-vaks hebben de meeste spelers moeite mee. Er zijn een aantal oude burencadeautjes die erop passen, maar als je die niet in de inventaris hebt, kun je die ook niet plaatsen. De landenvlaggen leveren de meeste BD op en kunnen op de bonenstaakrij.
    Ik heb gekozen voor de feesttent en de kokende ossen. Maar ik had voor dit event deze al in de inventaris staan. Mijn siertuinen zijn vol.

    Bij de M6 quest zit een 2vaks sieritem, de verheugde jury, die past op de wolkenrij zolang je de upgrade van het vervolg van die quest niet hebt geplaatst.
    De kleine vulkaan is ook te verdienen bij het kinderdagverblijf.
    In graaf Bracula zit in fase 1 goud een gemummificeerde beer die 2-vaks is.
     
    Laatste bewerkt: 8 Februari 2015
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zal je zeggen, wat ik op de bonestaakrijen heb staan, misschien heb jij er iets aan, of iemand anders:

    1-vaks: wilson (burenkado), watertank (te koop voor 250 BD), strandkat (oud burenkado), pompoenlampion (volle maan burenkado), prachtboeket (burenkado)
    2-vaks: zandkasteel (oud burenkado), zeepaardje (oud burenkado), santa's kleine hulpje (oud burenkado)
    4-vaks: grote waakhond (kopen voor 3500 BD), kleine Ijslandse vulkaan (kopen voor 2500 EP), Flinke Ijslandse vulkaan (kwam als kado uit een quest)

    Zoals Coco hierboven ook al aangeeft: 1-vaks en 4-vaks is makkelijk aan te komen.
    2-vaks zijn moeilijk. Upgrades uit je siertuin kunnen er niet op. Strandclub kan er ook niet op (huidige 2-vaks burenkado).
    De oude 2-vakskadootjes zijn wel te ruilen bij een ruilevent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.