Verzameldraad technische vragen Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AN_dv2

    AN_dv2 Forumleerling

    het event is afgelopen maar bij de toverboom staat nog steeds een stok (hij geeft deze niet meer) kan dit veranderd worden?
     
  2. *ikke3*

    *ikke3* Forumbeginner

    Hallo, weet niet of dit de juiste plek voor mijn vraag is. Maar had de molen gestart om raketten te maken. Nu is het event afgelopen en de molen draait nog en ik kan de productie niet stoppen. De raketten zijn immers niet meer zichtbaar... Wat kan ik hier aan doen?
    bvd *ikke3* userid: 20194082
     
  3. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Krijg ook nog steeds stokken van de toverbomen. Worden dit dan toverstafjes? ;)
     
  4. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Dit is bij mij ook het geval.

    hulst ID: 11280383
     
  5. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik kreeg zojuist ook nog houten stokjes uit de toverbomen:sleepy:
     
  6. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Ik kan nog geen baha dierenvoer maken in de baha voermolen

    Sorry als ik te ongeduldig ben maar is dit probleem al door gegeven? Of moet ik een ticket naar support sturen? Ik krijg namelijk voer tekorten ik zou weer graag voer willen draaien voor m'n baha dieren.
     
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is bekend dus hoeft niet meer gemeld te worden.

    En je molen loopt nog tot aankomende nacht 01:37 uur met die muisraketten van het event. Daarom zie je nu niet waarom hij draait (en dat is dus bekend)
     
  8. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Bedankt klaartjuh! Sorry dat ik ongeduldig was:oops:
     
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Is niet erg hoor, vragen staat vrij. En ik kan me het wel voorstellen als je niet ziet waarom je molen draait.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.