Verzameldraad Technische vragen en problemen Zomerpicknick! (eventquest)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 21 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rotil

    rotil Forumleerling

    Ik wilde steeds inleveren nog net op tijd, maar alles zat vast elke keer kon niets meer inleveren.
    jammer groeten rotil
     
  2. rotil

    rotil Forumleerling

    kan al meer dan een half uur niets inleveren voor de picknick wordt er steeds uitgegooid
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het lijkt erop dat je toch net te laat was. Het event blijft staan tot je opnieuw inlogt, was om 2 uur afgelopen. Een kwartier voor je eerste bericht.
     
  4. Monique962

    Monique962 Forumleerling

    Dit is zo ontzettend balen, waarom kon ik mijn laatste spullen niet inleveren!! Jemig wat ben ik boos, dit is niet leuk!!
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is altijd een risico als je bij een event op het laatste moment probeert in te leveren.
    Je bent niet de enige dus er onstaat drukte op de servers. Het advies is dan ook altijd om te proberen ruim voor het einde, een kwartier of half uur, je laatste levering te doen.

    Het event schakelt conform de eventtimer exact op tijd uit en inleveren is dan niet meer mogelijk, ook niet als je het event nog wel ziet in de coöp of op het plein.
    Je ziet dat dan nog omdat het in je cache zit, maar op de server is het over.

    Helaas, niets aan te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.