Verzameldraad Technische vragen en problemen - Vuurvliegjes Festival

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 17 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady-Dee

    Lady-Dee Levende forumlegende

    Hier zijn ook mijn 83 thermosflessen omgeruild tegen bd en ep alsof het event is afgelopen !!! Er wordt geschreven dat ze dit inmiddels hebben stopgezet: Klaartjuh,Vandaag om 07:28 Inmiddels is de omwisseling gestopt, er wordt nu gekeken naar een oplossing voor wie door deze onbedoelde omwisseling al items kwijt zijn geraakt.
    Maar ik ben vandaag pas rond 08.30u ingelogd..............
     
  2. nijmeegse

    nijmeegse Forumbeginner

    bij mij net ook gebeurd rond 08.50 ,had er volgens mij iets van 113
     
  3. birdman1974

    birdman1974 Forumleerling

    bij mij zijn ze net ook weg 179 stuks 10.05 uur
     
  4. valsspeler

    valsspeler Actieve auteur

    bij mij ook weg foetsie maar ik weet niet presies hoeveel over de 100 denk ik zelf.
    rond 9 .00 vanmorgen maar kan ook half 10 zijn geweest ik was al even ingelogt en toen ik van veld verandere kreeg ik de popup.
     
  5. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    hier ook weggekaapt maar ook lege velden nu er komt wel een popup dat mijn gloiebessen er staan maar zie ze niet???
    en ja alles al gedaan ingelogt f5 nix helpt.
     
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    goede morgen

    ik lees net dat er vanochtend onbedoeld dingen zijn omgeruild van dit event maar dat het nu was opgelost? helaas....ik log een half uurtje geleden in en zie dat alles word omgeruild.....dus alles weg....ik had nog niet ingeleverd bij het event althans geen event spullen zoals de dropitems......hoop dat het weer goed komt....
     
  7. bart127

    bart127 Gelegenheidsauteur

    hoi, hier ben ik 433 thermoflessen kwijt, gewas lijkt qua aantal nog goed te zijn.
    bart 127 id 22409396
     
  8. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Hier ben ik ook mijn thermoflessen kwijt geraakt nu net en mijn gewassen staan nog wel juist. Balletdanseres id 19008713 ik hoop dat het goed komt
     
  9. -gismo26-

    -gismo26- Forumbeginner

    Ik ben 120 thermosflessen kwijt hoop ze terug te krijgen heb meerdere accounts hoop dat er niet te veel schade is kan nu geen rugzak maken jammer wachten de oplossing af en ga weer aan de slag om te oogsten
     
  10. bloemetje10

    bloemetje10 Forumbeginner

    net ingelogd en hier ook, 231 thermosflessen omgeruild.
     
  11. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    ondertussen is bekend dat er een scipt gaat volgen om de verdwenen spullen terug te zetten.
    nog even geduld aub
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De melding krijg je op het moment van inloggen. Maar dat is niet het moment waarop het wordt omgeruild. Dat is vannacht op enkele servers gebeurd. Wie vandaag niet inlogt, kan morgen die melding ook krijgen.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    oke maar ik heb nog steeds lege velden het staat er wel maar zie ze niet wat moet ik hier aan doen?
    jaaa ik zie ze mmm ze zijn nu ook weer weg hahah spookboerderij..
     
  14. fablim

    fablim Oudgediende

    nu ben ik het afgelopen uur al meerdere keren naar de OA wezen kijken, en alleen omdat ik besloot even verder te kijken vind ik deze opmerking.
    Misschien een idee om een OA te maken voor andere mensen die ook juist op officiële aankondigingen wachten?
     
    Carlijn99 vindt dit leuk.
  15. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    1 postdier, 3 pakdieren en 1 elfdier zijn weer terug thuis. Thermosflessen dan waarschijnlijk ook.
     
  16. wendyferwerda

    wendyferwerda Forumleerling

    Hier ook dropitems omgeruild! ?????
     
  17. Carlijn99

    Carlijn99 Forumkenner

    de-dropitems-zijn-bij-mij-nog-niet-terug.
     
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De omruil die vannacht was gestart creëert ook een pop-up, die je krijgt de eerste keer dat je nadien inlogt.
    Van het terugboeken via script komt helaas geen pop-up zodat spelers die na ca 12 uur inlogden en in de omruil zaten wél het bericht zien dat de thermosflessen en fokdieren zijn ingewisseld maar niet dat ze zijn terug geboekt.

    Toch had iedereen uiterlijk 12 uur alles terug. Sommige mensen hebben daarna thermosflessen ingeleverd in het vuurvliegjes-event en dat kon alleen omdat de terugboeking al was gebeurd.
     
  19. EllaBaila

    EllaBaila Forumleerling

    Ik was alle thermosflessen (132stuks) kwijt, maar heb ze nog niet terug.
    o_Ok niet na het clearen van de cache en zelfs in een andere browsers zijn ze nog niet terug.
    Speler-ID 2787255.
    Ondertussen wel al een paar keer geoogst en 8 rugzakken gedraaid.

    Bedankt om dit na te zien en recht te zetten.
     
  20. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    o_Ok ik heb nog niet alles terug. Ging zo snel !!! Had er gisteravond tegen de 400 nu alles geoogst en nog maar 446 !!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.