Verzameldraad Technische vragen en problemen - Vijandige overname

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 30 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel hoop dat het lukt
    Nog 1 vraagje als ik op annuleren druk gaat hij niet weg ?
    Doe ik iets fout
    Gr Tineke
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sorry, die vraag kan ik niet beantwoorden uit de FAQ, zelf ben ik geen premium. Ik denk dat annuleren betekend dat je een opdracht die je gegeven hebt toch niet uitvoert. Maar dat durf ik dus niet met zekerheid te zeggen. Ik hoop dat iemand met premium dat voor je wil nakijken.
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor je antwoord........;) ik stuur wel een berichtje naar support.
    Ik had ook deze vraag bij Ron gesteld maar geen antwoord jammer helaas
    S6 met de farm voor de rest
    Gr Tineke
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Coco had het prima uitgelegd daar hoefde ik niets op aan te vullen.
    En annuleren betekent inderdaad annuleren, dus wat je hebt gedaan in dat scherm niet opslaan.
     
  5. rien63

    rien63 Junior expert

    Kan "meldkamer" en "eerlijk spel "niet plaatsen in de wolkenrij, en na F5 en na opnieuw opstarten nergens meer te vinden.

    Rien63
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je hebt ze wel gewoon in je inventaris gelaten en niet ergens op een akker geplaatst? In de meeste gevallen als wij deze vraag krijgen staat desbetreffende sieritem in de siertuin of op schateiland.
     
  7. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja volgens mij wel :oops:.................maar dank je wel in ieder geval.
    Ga het uitproberen nieuw is altijd weer even wennen.

    Gr Tineke;)
     
  8. rien63

    rien63 Junior expert

    Gevonden, bedankt voor de tip.
     
  9. bart127

    bart127 Gelegenheidsauteur

    mijn di komen al een paar weken niet echt omhoog. Ik doe alle trucs speel al lang heb mijn trophe op 14 moet er nog maar 1. de laatste events krijg ik bijna niet klaar, geeft veel gestress net als vroeger met een laag level. Bart 127
    id:22409396
     
  10. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb even gespiekt.
    Haver en sojabonen zullen je niet aan veel drop-items helpen.
    Verder heb je nagenoeg geen bomen staan, weing stallen.
    o_Ok op Baha gewas van lage TEP waarde.
    Op zichzelf krijg je de grondstoffen en dropitems die ik zou verwachten bij deze indeling en gewassen.

    De twee bekers werken natuurlijk alleen op het veld waar ze staan als je oogst, ze kunnen beter in de Boom in de rune Levende Legende.
    Als je ze verplaatst van veld is F5 nodig voor ze op het nieuwe veld werken.

    Misschien is het handig om in de praatgroep over het event eens met andere spelers te praten over hoe je beter voorbereid op een event kan zijn, en welke zaken tijdens een event helpen.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.