Verzameldraad Technische vragen en problemen - Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Er zaten geen knechtencoupons bij de vaste kado's van de rode panda. Je kon ze wel als extra kadootje krijgen, maar dat is dus niet gegarandeerd...
     
  2. kuiken70

    kuiken70 Forumleerling

    oo zo! jammer dat dacht ik ;)
     
  3. yaniki

    yaniki Forumbeginner

    Nu is het event afgelopen, (en waarschijnlijk is het al bekend bij jullie) maar de halffabrikaten staan nog steeds bij de producten en kunnen nog steeds verkocht worden. en op het moment dat je ze koopt en ik probeer ze weer op de markt te gooien, zijn ze weg (worden omgewisseld) Maar ik ben mijn 10% verkoop kosten wel kwijt :/
    (niet dat ik die 500bd zo hard nodig heb :p maar het klopt niet...)
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, volgens de OA zou je ze kwijt zijn op het moment dat je ze koopt. En dus niet meer op de markt kunnen zetten vandaag en je verkoopkosten nu nog kwijt zijn. Tenzij je zegt dat je ze probeert op de markt te gooien, maar ze dan al niet meer vinden kunt. Dan klopt het met de FAQ, en ben je ook geen verkoopkosten kwijt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.