Verzameldraad Technische vragen en problemen - Perfect plaatje

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 16 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Alleen drop items als je evengewassen zaait en oogst . anders komt er geen enkele drop
     
  2. jolars

    jolars Gevorderde

    Heb je de faq al gelezen? De dropitems komen alleen uit eventgewassen.
    (en van buren en toverbomen)

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/perfect-plaatje-oogstevent-2016.23582/#post-391086

    DropitemVerkrijgbaar op deze akkersKomt uit
    Zilverdauw
    [​IMG]
    Hoofdakker
    Woelige weide
    Open plek
    Bahamara
    Regenwoud
    Eventgewassen
    Burencadeaus
    Toverboom
    Succes!

    Vinc is iets sneller.8)
     
    Laatste bewerkt: 21 November 2016
    vinc05 vindt dit leuk.
  3. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Ik kan nog niet inleveren voor de top 3000, wel de 150.000 punten binnen gehaald. Gisteren zag ik deze punten nog staan bij de beker, maar vandaag sta ik weer op 0 punten. Hoe kan dit?
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Misschien omdat het probleem dat ik op de vorige bladzijde heb omschreven is opgelost?
    In de FAQ staat dat je 150.000 bonus krijgt als je zilver hebt afgerond voor als je meedoet met de top3000. Om mee te kunnen doen moet je het regenboogdeel af hebben.
     
    Ellen1973 vindt dit leuk.
  5. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Coco, ik snap er ook niets meer van.Ik moet nog 50 zilveren inleveren , en dan verwacht ik de hele pot met prijzen.
    Dit mag ik toch hopen!
     
  6. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Coco dank je wel ik snap het nu.
     
  7. Yolanda64

    Yolanda64 Forumleerling

    Leo.netten en jolars vinden dit leuk.
  8. maad

    maad Forum prof

    Ik heb 4 lijsten klaar, maar volgens mij klopt er iets niet ;)
    Ik heb de wolkenrij, maar bij de cyaantinten zegt hij,ligt niet in je inventaris,terwijl ze allemaal klaar zijn!
    Ik heb heb ook niet op het veld staan ;)
     
  9. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Volgens mij moet je ze allemaal hebben dus 5 anders is de wolkenrij niet aktief
     
  10. maad

    maad Forum prof

    Ohh is dat zo, dat wist ik niet.

    Ik zal nog eens kijken,maar de ene staat nog steeds op slot!

    Bedankt!!
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het leveren voor de top staat nog op slot, de kamer zelf niet en kost je nog 600 drops om dat laatste sieritem te halen.
     
  12. maad

    maad Forum prof

    Ohh bedankt.

    600 drops voor nog een sieritem!!
     
  13. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Enkele minuten geleden ben ik volop beginnen inleveren voor de Top1000.
    Bij het inleveren van 100.000 Kaki kom ik plots op een Engelstalig forum terecht met een aankondiging van 7 nieuwe questen.
    Heeft het zin om verder in te leveren???
     
  14. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    je kan zien wat je inlevert, dit komt in het groen onder wat jij eerder al hebt ingeleverd bij (de bedragen in het groen tellen op).
    zolang er daar bijkomt is er geen probleem.
    en dan elke zoveel minuten is er een update van de top, dan is alles even heel traag . Ik vermoed dat tijdens het traag zijn ergens een foutief linkje tevoorschijn is gekomen. dit heeft geen invloed op de rest van het spel.
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  15. _Geertje_

    _Geertje_ Forumleerling

    Nee en vandaag ook niet 1 dropitem gehad terwijl ik ze wel hard nodig heb. Schiet niet op zo
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Kweek je wel eventgewas? Want alleen daar uit komen de dropitems
     
  17. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    ikheb net een oproepje gedaan voor di, maar ik krijg door van spelers dat ik mijn max aantal kados al heb gehad, hoe kan dat, ik heb inmiddels 4 kadootjes gehad vandaag....max is toch 20?
     
  18. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat is wel vreemd, wil je ticket naar support sturen zodat we het kunnen uitzoeken?

    edit na dit geschreven te hebben bedacht ik dat ik wel even kon testen, dus je nu cadeau gestuurd en dat werkte prima
     
  19. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    dank je wel Klaartjuh, ik had je duifje beantwoord inmiddels ook, was vanmiddag weg.
    groet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.