Verzameldraad technische vragen en problemen - Nieuwjaarsfeest

Discussie in 'Help archief' gestart door enk52, 29 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Voor alle technische zaken en problemen betreffende dit event is dit de juiste plaats

2. marliza1

marliza1 Forum prof

Vanmiddag bij aanvang event dag 29 opengemaakt en wil de laatste twee ernaast ook openen, maar helaas lukt dat niet.
    Ik heb geen dag gemist en ook niets hoeven open maken met tg, hoe krijg ik ze open?

IK kan geen print-screen hierin plaatsen, geen idee hoe.

Allemaal erg teleurstellend.

Groetjes, M.

3. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit betreft niet het event waarvoor dit draadje bedoeld is maar je kan een ticket sturen naar suport dan kunnen we even met je mee kijken wat er aan de hand is.
    Meestal betreft het toch een gemiste dag. Als je een dag gemist hebt dan zie je wel welke prijs je gekregen zou hebben maar staat er een blauw vakje met een plusje erbij. Mocht je zeker weten dat dit niet het geval is stuur dan inderdaad een ticket.
    Dit kun je doen door op support te klikken onder mijn banner.

4. marliza1

marliza1 Forum prof

Sorry Mieke, maar bedankt voor je bericht en hulp.

5. Liam65

Liam65 Gelegenheidsauteur

Hoe kom ik aan een vuurwiel

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Door de quest nieuwjaarsfeest II te spelen. Dit zijn de beloningen, die je dan krijgt.
    Alle nieuwjaarsquesten zijn met elkaar verbonden. Je moet I spelen om II, III en IV vrij te spelen. Die moet je allemaal weer spelen om V te kunnen doen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. Petje1981

Petje1981 Forumbeginner

event is weg, terwijl nog niet klaar was en de dag nog niet verlopen is :( ? meer mensen dit???

8. Hexia

Hexia Teller

Je hebt gelijk ..ik zag je vraag/opmerking ..dus ik keek bij mijn eventklok...en weg is tie..
    Dat hoort niet...het event duurt tot 3 januari 14.00 uur...
    Dusseuh modjes hoe kan dit :eek:o_O

9. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het event zou er nog moeten zijn als je nog niet klaar bent. Via het klokje of via de coöperatie zou het bereikbaar moeten zijn.
    Als je het event al af hebt, verdwijnt het ook uit het klokje, dus dan kun je het inderdaad niet meer vinden.

Mocht je het event nog niet af hebben en je kunt het ook niet meer vinden, dan is het handigst om een ticket naar support te sturen aangezien zij op je boerderij kunnen kijken. Vanaf het forum kunnen we dit niet.

10. Petje1981

Petje1981 Forumbeginner

dank je maar ik kon net niet n draadjes ding komen ;), ofwel hier, maar ben benieuwd, waar event klokje is. sorry kom zo af toe niet op de namen

11. klos

klos Gelegenheidsauteur

ik kan de krokodil niet vinden ,heb wel alle pakjes opengemaakt, groet

12. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen we niets voor je nakijken, daarvoor kun je een bericht sturen naar support.
    Klik voor support op het woord in mijn handtekening.

13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

kijk je op baha?

14. klos

klos Gelegenheidsauteur

heb ik gedaan ,maar helaas

15. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

bedoel je met de pakjes de kerstkalender of bommel?

16. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Een krokodillenvijver was te krijgen op dag 31 van december, mits je alle dagen in december het cadeau hebt opgehaald. Alleen op het spel inloggen is niet genoeg.
    Als eerder gezegd kan zoiets alleen op support worden nagekeken en voor de dagelijkse inlogbonus (Bommel) moet je wel tijdens de lopende periode een ticket sturen (maak een screenshot als je op de laatste dag een probleem hebt voor het geval het ticket pas na de maandwissel wordt behandeld), want op de 1e van de nieuwe maand wordt Bommel vernieuwd.

17. klos

klos Gelegenheidsauteur

dan geen krokodillenvijver,heb aan alle eisen voldaan bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.