Verzameldraad Technische vragen en problemen Neon stallenevent VII

Discussie in 'Help archief' gestart door enk52, 16 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier de plaats voor je technische vragen en problemen betreft dit event.

2. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

en eruit Hoelang ?

3. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

werd er ook uitgegooid en niet meer in te loggen wegens onderhoud!

4. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier net uit 38 fokhotels met andere dieren geen enkel liefdesslotje gekregen?
    Is de kans nu zo klein of komt er bij de andere dieren uberhaupt op het moment geen liefdesslotjes?

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb 112 x met kamelen gefokt en ook 0 hangslotjes. De kans is dus wel heeeeeeel erg klein blijkbaar of de kans is 0 waarschijnlijk.

6. thea1963

thea1963 Forum freak

Het zou heel fijn zijn als de modjes navraag gaan doen, want volgens mij zijn ze vergeten bij BP om dit te veranderen.
    En dit dan de zoveelste fout is deze week (van BP) -.-

farmermikkie vindt dit leuk.
  7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ben inmiddels met vlinders aan het fokken maar ook uit deze geen slotjes (geen idee hoeveel keer inmiddels maar begonnen met alle fokhokken vol te zetten dat zijn er dus al 132) Denk inderdaad dat ze dit vergeten zijn

8. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik houd het niet echt bij, maar ik krijg de slotjes zo nu en dan binnen. Dus vergeten?;):p:eek:

9. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

ik heb het hele event gespeeld. bij de beloningen stonden ook de sieritems voor de wolk, deze staan ook in mijn inventaris maar ik kan ze niet plaatsen!

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

heb je ook de laatste fase gedaan? anders eens opnieuw inloggen, soms helpt dat

11. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

nee, dat is het natuurlijk! bedankt

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. thea1963

thea1963 Forum freak

-matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

En alweer een sneer van jou tegen onze moderatoren. Zóooo jammer toch.

De reden dat er niet wirdt gereageerd is omdat er geen nieuwe informatie is. Dus de aangeleverde informatie bij het maken van de faq is niet weersproken of teruggedraaid.
    Dat we vanuit Hamburg geen reactie krijgen is ook niet verwonderlijk: de drie werkdagen voor het lange weekend is iedereen die daar was bezig geweest met grotere problemen.
    En toen vrijdagavond laat het lange weekend eindelijk kon beginnen was wel duidelijk dat alleen een nieuwe storing behandeld zou worden.

Ik denk dat slechts weinig mensen op dit forum daar geen begrip voor hebben.

jopie vindt dit leuk.
  14. thea1963

thea1963 Forum freak

Dit is totaal geen sneer naar jullie toe

Door de update (van dinsdag) in de aankondiging zijn er genoeg spelers die ook met de andere dieren hebben gefokt omdat ze dachten kans te hebben op liefdesslotjes, vandaar oo mijn vraag van vrijdag.

Jullie modjes kunnen er natuurlijk niks aan doen dat BP besluit al die events ineens te laten starten en dat het daardoor zo'n chaos is in Hamburg

Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. harry4557

harry4557 Actieve auteur

ik heb wel niet hoelang gefokt met muizen heb daar zeker al 1100 supervoer gebruikt maar zie geen enkele muis die er een overslaat ook niet tijden het babyboom ik had allang klaar moeten zijn maar zit nog steeds te knoeien en mijn sv is al bijna op
    wat gaat hier mee gebeuren ?

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Denk niet dat daar iets mee gaat gebeuren, hier sloeg het ook niet meer dan 1 stapje over bij de muizen.
    Verder fokken met lage fokmuizen heeft dan eigenlijk geen zin.
    Ik zou eens kijken wat de hogere fokmuizen bij jou op de markt kosten. Dan vermoed ik dat het goedkoper is om jouw lagere fokmuizen te verkopen, en hogere fokmuizen terug te kopen. Dan heb je zonder bd verlies veel meer tegenwaarde.

Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.