Verzameldraad technische vragen en problemen - Hart en Ziel

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    volgens mij wordt er niet goed geteld bij ballen gooien heb ik al regelmatig 3x de gouden kat en bij uitkomst geeft deze altijd maar 2x aan iets klopt er niet maar mis hierdoor wel een hoop punten, volgens mij kom je nooit hoger dan 24 punten ook al zou je 4x gouden kat raken en rest zilver
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er staat in de FAQ dat je maximaal 24 punten kunt halen. Helaas werkt het spel niet altijd even vlekkeloos. Ik schiet ook regelmatig op een gouden kat, en vervolgens gaat er geen bal af en geen punten erbij. Soms heb ik dat pas door wanneer er weer een gouden kat in beeld verschijnt. Zo gauw je 2 gouden katten goed geraakt hebt, krijg je geen gouden katten meer.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. mamaU2

    mamaU2 Forumkenner

    Ik wilde zojuist ballen maken in de molen, maar ik kan dat niet doen, omdat ik de optie niet heb?
    Had ik gisteren ook al, Herkennen jullie dit?
    En nog beter, hoe krijg ik dit wel weer in de molen te zien. (opnieuw inloggen werkte gisteren niet, pas na een paar uur was de optie weer zichtbaar)

    Optie gevonden: heb even teruggelezen en zag dat het tabblad niet goed stond (had die nog nooit gezien hihi)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bovenaan bij de molen de tab op event of alles zetten.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Opgelost dus - of niet?
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik weet niet of mijn vraag hier thuishoort maar ik log net in en zie dat de tijd bij het eventklokje nog niet is aangepast. Wordt dit nog aangepast en kan ik nu nog verder met de eventgewassen of stopt het event nu toch om 14.00 vanmiddag.

    Nu net met verversen zie ik dat de eindtijd is aangepast.
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2017
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    kan nog steeds geen balletjes maken in de molen balletje staat er niet meer bij.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    kan ook niet meer balletjes maken en quest is helemaal weg
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. s.ham

    s.ham Gelegenheidsauteur

    klopt helemaal zo gaat de aardigheid er wel af er is steeds wel wat mis met het spel.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb je het tabblad in de molen wel goed staan? :music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.