Verzameldraad technische vragen en problemen - Hart en Ziel

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    1 voordeel, hoef je niet meer te piekeren over wat je nu gaat doen ;)
     
    daisy17858 en NOOtje vinden dit leuk.
  2. amyfleur

    amyfleur Gelegenheidsauteur

    Ik kan er nu bij één spel wel op komen maar bij m'n andere nog niet
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  4. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Was net klaar met oogsten en zaaien en molen weer ballen gedraaid klaar met schieten 24 punten gehaald en wordt er gelijk afgegooid.
    Hoop wel dat de punten zijn bijgeschreven.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. amyfleur

    amyfleur Gelegenheidsauteur

    Ben er ook weer afgegooid maar heb wel snel kunnen oogsten en zaaien.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ben er even op geweest kon snel oogsten en zaaien (DI kwam ook omhoog), nu maar hopen dat het event gewas blijft staan. Het laatst heb ik het eiland gedaan. Dus met wat geluk is het opgeslagen. Nu maar weer wachten..........
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  7. Jeremy_13

    Jeremy_13 Forumbeginner

    doordat je gisteren en vanochtend niet kon inloggen zijn al mijn speciale bloemen van de actie verandert in onkruid!!! koste heel veel moeite en nu is alles gewoon weg
     
  8. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Verdorie gisteren al ellende gehad, weg supermest en knechten en nu weer de hele dag niets kunnen doen, vanochtend kunnen oogsten en zaaien en verder helemaal niets , nu net pas weer op mijnboerderijtje kunnen komen, dus 2 dagen ellende!!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    vind het ook jammer van mijn 48 uurs knechten...:sleepy:..nu moet ik straks alles met hand doen..kwartveldjes dus.....:wuerg:
     
  10. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    hier doet hij het weer. Ik kan alleen in de molen geen balletjes maken die staan er niet meer bij ?
     
  11. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    en bij mij blijft t knechten menu hangen. als ik op t kruisje klikt blijft ie staan. eerst weer opnieuw inloggen. dit hebben wel al eerder gehad. hoop dat van korte duur is
     
  12. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    hier doet t spul het weer. Zonde van de mest en het water: allemaal voor niks want nog een oogst red ik vandaag niet. Zelfs zonder verdere verstoringen.
    Mag toch hopen dat er enige compensatie komt?

    Heb nu wel vaak en lang een filmpje kunnen kijken. Als de bioscoop ook zo zou werken zou toch wel fantastisch zijn :)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  13. boerinnetje70

    boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

    Hier niet zoveel zin meer in het event gisteren avond niet kunnen inloggen
    En nu de halve middag niet kunnen oogsten knechten voor niets gebruikt
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Vervelend - 2 gemiste oogsten maar nog veel vervelender:
    kan de kastanje wolk n iet gebruiken - staat op wit, dus handmatig oogsten - moet ik nog 40 uur wachten?????
     
  15. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    En tot overmaat van ramp, nu is het spel traag en schieten met de balletjes brrrr.:wuerg:

    P.s. het lijkt wel een klaagdraadje hier ;)
     
  16. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Er is besloten het event te verlengen. Het eindigt nu Dinsdag 21 februari om 14:00 uur.
     
    farmer(2011) vindt dit leuk.
  17. AN_dv1

    AN_dv1 Forumleerling

    pff dit word hem echt niet meer dit event is dus niet meer te doen net voor de 1e keer ingelogd, gister 1x geen DI gekregen dus de prijzen gaan aan mijn neus voorbij
     
  18. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Dat een event een uitdaging is, ok ... hoort erbij maar dit is wel erg bont! En of dan een verlenging helpt? Terwijl zo te lezen de problemen nog niet eens helemaal zijn opgelost? Kom op BP, dat kan beter ... gooi er ook maar wat extra DI tegenaan.
     
    stien56 vindt dit leuk.
  19. -zoefje-95

    -zoefje-95 Forumleerling

    Ik heb ook de gehele dag niet kunnen inloggen, maar hier kan niemand wat aan doen, het is beroerd voor het event maar wees blij dat we 1 dag extra krijgen.
    Op zich is het voor mij toch al onhaalbaar omdat ik wegens mijn werk maar 1 x per dag kan spelen.
    Sorry, maar zo denk ik erover.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. boerbiet62

    boerbiet62 Forumleerling

    had net 100 procent oogstbonus die is dus ook grotendeels weg nu
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.