Verzameldraad technische vragen en problemen - Hart en Ziel

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkiet

    inkiet Forumleerling

    Bij mij ook een dicht gordijn als ik gespeeld heb. Heel irritant
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gewoon even wachten, dan komt het op je scherm.
     
  3. Ravier73

    Ravier73 Forumbeginner

    Even een vraagje, op het klokje staat nog ruim 30 sec. en dan gaat ineens het gordijn dicht. Hebben hier meer mensen last van?
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Had je misschien je 10 worpen al verbruikt?
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had de indruk ook een paar keer. Geen roze geraakt en niet van die missers, en dan toch 2x goud en 7x zilver. Dus ik mis dan een bal en zit nog maar op de helft van de tijd. De meeste keren lukt het me net binnen de 30 sec.

    Ik heb het probleem vooral als ik 2x de kat met roos raak. Het is net of de tijd dan ook inkort, dus je hetzelfde aantal poppetjes krijgt, maar dan zoveel sneller.
     
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    en niet eentje mis geschoten Coco
    want die ben je dan ook kwijt
     
  7. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik ben de boederijen kwijt de namen en wachtwoorden zijn weg sind vanmiddag snap niet hoe dat kan
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat weet ik dus niet zeker. Soms heb ik de indruk dat als ik niets raak er ook geen bal afgaat. Soms schiet ik bijvoorbeeld op de gouden en ben ik toch te laat. Dan zie je de bal wel vertrekken, maar gaat de bal niet van het aantal beurten af.
    Daar is een apart draadje van, een officiële melding weet ik niet zeker. Iedereen is zijn wachtwoord kwijt, je kunt het nu wel gewoon weer opslaan. Erg lastig wanneer je je wachtwoord niet meer weet. Maar de boel is door problemen gereset door BP.
     
  9. inkiet

    inkiet Forumleerling

    Nou echt niet. Pas na f5 gaat ie dan open.
     
  10. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    wat is dit voor stoms als ik een naam in voer kan dan geen wachtwoord in voeren begint met ken dat wachtwoordnietzo ben je veel tijd kwijt om niks
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Er was inderdaad een probleem met de mini-game: naarmate je langer speelde zonder de flashcache te legen, des langzamer werd het tot aan bevriezen toe. En na bevriezen is F5 / spel vernieuwen de enige optie om weer te spelen.
    Niet alle spelers en niet alle browsers, en het ergste bij computers en/of verbindngen die van zichzelf al wat trager waren.

    De programmeurs hebben vanmiddag naarstig gezocht en de oorzaak gevonden en ontdekt.
    Gaarne de flashcache en browsercache een keer extra legen.
    Daarna opnieuw inloggen dan zou dit probleem geheel over moeten zijn.

    ---

    Over het 'verkorten' van de tijd dat een figuur zichtbaar is cq te raken met een bal, tussen de valse figuren zit er eentje die dat als bij-effect heeft indien je die raakt. Welke dat is wisselt dus blijft een verrassing.
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dit probleem heb ik ook en is bij mij voor het eerst opgetreden om 22:35 uur vandaag.
    Daarvoor ging het prima @ de flascache was geleegd en de Ccleaner gebruikt
    voor het inloggen
     
  13. AN_dv2

    AN_dv2 Forumleerling

    pff ik baal ben een oogst kans kwijt kon net pas weer inloggen en dus pas weer morgen oogsten normaal gesproken kon in over een 1 a 1 1/2 uur nog een keer oogsten
     
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik vind het vervelend als je iets te snel van veld veranderd loop de boel vast, elke keer moet ik f5 indrukken om opnieuw op te starten daar heb ik sinds gisteren last van.
    Pc schoongemaakt maar dat helpt ook niet.
     
  15. Wandaden

    Wandaden Forumleerling

    Bij mij is het event niet meer zichtbaar op het plein...
     
  16. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  17. NOOtje

    NOOtje Forumleerling

    Wonderen bestaan dus, ik zit er ook in. Weliswaar ook zonder event in de stad of op tijdklokje. Maar wat is wijsheid, als ik mogelijk kan oogsten, moet ik het dan doen, of juist niet? Riskeer ik met oogsten, dat ik dingen kwijtraak?
     
  18. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik kan je daar momenteel echt geen zekerheid in geven. De problemen zijn in ieder geval nog niet opgelost en veel spelers kunnen nog niet inloggen (ik zelf ook niet).

    Ik persoonlijk zou nog heel even wachten als ik jou was, ik zou me vooral zorgen maken om de dropitems. Maar officieel weet ik niks, informatie vanuit BP komt nu ook beperkt binnen bij ons en de focus ligt op iedereen weer in het spel te krijgen.
     
  19. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    er is nu een korte pauze op de farm, beter nu niets te doen
     
  20. NOOtje

    NOOtje Forumleerling

    Dank je wel. Inmiddels ben ik eraf gegooid met "korte pauze" melding. Dus kan ik niets meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.