Verzameldraad Technische vragen en problemen - De schat van de Piratenkoning

Discussie in 'Help archief' gestart door enk52, 9 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

ik erg me eigen ook rot , ik kan niet eens een veldje oogsten met de hand . ik wordt er halve wegen er al weer uit gegooit . Dit is niet echt leuk !!!

2. PinguinEric

PinguinEric Junior expert

o_Ok ik wordt er om de haverklap uitgemikt. Maakt niet uit welke browser ik gebruik. Hoop dat het snel opgelost gaat worden!

3. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Niet alleen gisteren maar ook vandaag nog word ik er steeds uitgegooid.
    Ik word er helemaal moedeloos van, elke keer als ik net gestart ben mikken ze me eruit en dan duurt het 2 of 3 x opnieuw starten voor ik kan gaan oogsten en in die tijd zijn de 10 minuten van m'n huisdieren net verlopen>:(
    Ik klaag niet snel maar nu toch echt wel:cry:

4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Vanmorgen geen problemen gehad, maar vanmiddag opeens weer begonnen.

2x eruit. Helaas geen tijd genoteerd.
    1x 17.58 uur werd er gelijk weer uitgegooid toen weer opnieuw opgestart en gelijk er weer uit.
    1x 17.59 uur

User schaapje52 ID: 26285160

5. Dasje

Dasje Forumleerling

Hier ook nog steeds problemen met eruit gegooid worden.

6. bart127

bart127 Gelegenheidsauteur

1852 lig er al 3 keer uit gaat lekker
    bart127

7. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

gaat hier ook niet lekker wordt het nu een beetje beu die f5
    ID22480435 en ID28868174

8. boerin5260

boerin5260 Junior expert

even een vraagje ik ben net een level omhoog gegaan en ik heb honingklaver erbij terwijl ik er 300 uit de winkel koop en gelijk er uit gegooid ik weer opnieuw in het spel en die 300 honingklaver uit de winkel zijn verkocht maar ik heb ze er niet bij gekregen

Laatste bewerkt: 10 Mei 2018
  9. .TARZAN.

.TARZAN. Forumleerling

het is een ramp dat we er steeds uit gegooit worden , gelukkig wordt er aan gewerkt !! laten we hopen dat het snel opgelost is

10. .corrie.

.corrie. Teller

Niet handig als je er telkens wordt uitgegooid terwijl je een knechtencoupon hebt geactiveerd
    Hoop op een goede oplossing

11. popje4

popje4 Levende forumlegende

andere vraag.... ik heb vanochtend ( ik dacht de fabriek) daar veel dingen ingeleverd.....voor de gereedschap kisten....6 keer xl en 2 keer xxl deze zijn echter niet aangekomen op de farm....staan niet onder het vaasje....dacht dat ze aan de late kant waren maar....na een paar uur nog niks. wel vreemd toch?

12. tinekesfarm

tinekesfarm Gevorderde

:oops:Hallo
    Ik heb net bij de quest piratenkoning het roodborstje gehad maar helaas staat niet bij mijn inventaris,,,, ik had er al 1 dus moet ik nu een 2de hebben helaas
    Gr Tineke

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vanaf het forum kunnen we dit niet voor je nakijken, dat kan alleen via support. Je kunt support bereiken via de boerderij of via de link in mijn handtekening.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  14. tinekesfarm

tinekesfarm Gevorderde

Ik heb hem hoor verkeerd gekeken sorry
    :sleepy:;)

15. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

hihi dat kan gebeuren, fijn dat je hem gevonden hebt

16. kleineberin46

kleineberin46 Forumleerling

hoi
    waarvoor is de quist vain schatgraven al afelopen heb op me dochters 6accaumty nog een uur over/
    id 66661195

Laatste bewerkt: 14 Mei 2018
  17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

als de ondersteunende quest "verdwenen" is, dan heb je hem waarschijnlijk net al ik helemaal afgemaakt. je vind hem wel nog terug bij de "afgesloten" quests

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.