Verzameldraad Technische vragen en problemen - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Boer_Peter.

    .Boer_Peter. Forumbeginner

    Nu de praalwagen er niet meer is loopt het wel weer normaal. Maar vele uren voor het einde van een event een spel waar je amper aangemeld geraakt, en waar als het dan toch lukt amper iets kan gedaan worden (en of het dan nog bijgeschreven is ???). Misschien moeten we volgende keer best alles het eerste uur van het event inleveren.

    Misschien moeten ze praalwagen maar een heractiveren, zonder dat er nog nieuwe snoepmandjes komen. Dan kunnen ze er gerust voldoende tijd voor geven om de workload te spreiden.
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik hoop ook dat er nog gelegenheid komt om de mandjes die in bezit zijn nog uit te kunnen spelen.

    P.S. het heeft hier nog een kwartier geduurd na dat event voor het spel het weer helemaal goed deed.
     
  3. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Ik was vanavond vanaf ongeveer 19.30 uur ingelogd om de resterende mandjes nog te gebruiken ( het hele weekend mogen werken, dus niet zoveel tijd gehad om te spelen) Had afgelopen dagen al best wat mandjes gebruikt, maar vanavond moest ik bijna na elk mandje het spel opnieuw opstarten. De ene keer reed de wagen niet aan en het spel bleef hangen, de andere keer had ik mijn mandje wel vol, maar bleef het spel ook hangen. Daarbij was het ook nog zo, dat je de mandjes pas kon gebruiken als je de eerste 3 gedeeltes van het event helemaal klaar had.
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik krijg nog steeds reep papier op baha. ??
     
    Leo.netten vindt dit leuk.
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    het event is verlengd lees de OA
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    oké, ik had het gelezen maar alleen dat de mandjes konden opgebruikt worden. nu begrijp ik dat het hele event (zelfs het zaaien) opnieuw opgestart is. bijt mijn neus niet af hé
     
  7. veertje15

    veertje15 Forumleerling

    Bij mij zijn allebei de praalwagens voltooid maar kan nog steeds niet met mijn mandjes aan de slag. Blijft een slotje op zitten.
     
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    het zijn niet 2 praalwagens je moet ook de trap tussen de praalwagens doen
     
  9. maad

    maad Forum prof

    Ik denk dat farmarama van slag is.
    Ik ontving net een burenkadotje papierreepjes.
    Met het oogsten weer een snoepmandje ;)
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We hebben vandaag van 11 tot 10 om nog de mandjes weg te werken omdat er gisteravond geen doorkomen aan was.
    Behoorlijk van slag dus, tot 2x toe een verlenging.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. maad

    maad Forum prof

    Dankjewel , dat wist ik niet dacht dat het gisteren avond afgelopen was, keek net in mijn schuur stonden daar zomaar 20 mandjes.
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het was gisteravond om 10 uur ook afgelopen. Maar omdat er de laatste uren zo moeilijk gespeeld kon worden is vanmorgen tijdens het overleg besloten het event nog weer live te zetten. Daar is vanmorgen dus ook een OA van geweest.
    Veel plezier met je laatste mandjes.
     
    -matthias1952- en maad vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.