Verzameldraad Technische vragen en problemen - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bakkersmurf01

    Bakkersmurf01 Forumbeginner

    Heb ik met grote moeite mijn gewassen bij mekaar gekregen (ok, ik had deels een fout gemaakt in de molen) maar nu kan ik bijna niks inleveren zo traag is het spel...
     
  2. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    hier het zelfde problemen net als alle anderen
     
  3. boer59

    boer59 Actieve auteur

    waneer kan het spel eens een keer goed lopen ????
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Het probleem is bekend en doorgegeven.
     
  5. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    dit is niet meer leuk ....ik wil gewoon oogsten en dat werkt nog niet eens ...
     
  6. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    o_Ok bij mij is de carnavalwagen niet vooruit te branden.
    telkens opnieuw inloggen. maar dat wil niet veel baten. nog zo'n 160 mandjes, maar dat ga ik niet halen in 10 minuten, wel erg jammer.
     
  7. -edwin30-

    -edwin30- Commandant van het forum

    sorry dat ik het zeg had je niet moeten wachten op het einde van het spel
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Wat noem jij einde van het spel.
     
  9. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    Tot vanmiddag ging alles goed, maar sinds een uur of acht is het spel ervaar ik dezelfde problemen als reeds genoemd. Eerst ging het nog wel en beperkte het zich tot wat haperingen, waarmee nog wel te werken viel, maar nu is het geen doen meer. Iedere keer als de kar eindelijk gaat rijden en ik mijn snoep gevangen heb, blijf ik hangen in dat scherm nadat de 25 sec. verlopen zijn. Ik krijg dus geen overzicht van resultaten en kan niet uit het scherm. Heb nu al 3x dat scherm maar afgesloten en opnieuw ingelogd maar ik weet niet of ik dan eigenlijk nog wel mijn gewonnen proijzen nog heb?! Ik zie het ook niet gebeuren dat het me nu nog gaat lukken om mijn laatste 75 mandjes voor 22.00u uit te spelen. Ik hoop dat BP hier nog enige vorm van compensatie voor zal geven (extra tijd?). Wellicht komt dit wat hebberig over want ik heb echt superveel gewonnen al met dit event maar om het zo te moeten afsluiten is niet zo leuk en ik vind voor de mensen die tot het eind van het event gewacht hebben met het spelen van de mandjes zou dit wel zo eerlijk zijn.
     
  10. Bakkersmurf01

    Bakkersmurf01 Forumbeginner

    Soms heb je geen andere keuze. Er is ook nog zoiets als RL
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Hier is het al om half 7 begonnen.
     
  12. -edwin30-

    -edwin30- Commandant van het forum

    10 uur is het einde van het spel
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ja, als je om 10 uur pas in wilt gaan leveren ben je inderdaad te laat. Ik wilde dus weten wat jij op het einde van het spel inleveren bedoeld. Met het normale spel hebben ze het dan over het laatste uur van het spel. Vanavond om half 7 zijn hier de problemen al begonnen. Ik had alles nog ruim op tijd in kunnen leveren. Ik was dan om half 9 klaar geweest nu heb ik er nog 180 over.
     
  14. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Heel veel mandjes en kan niet spelen omdat het spel telkens vast loopt. Nu niet alle spellen kunnen doen. Meer dan 120 mogelijkheden naar de kl. . . Graag een dag verlenging!!! Ben niet snel boos, maar dit is echt waardeloos. Valt ook niet te compenseren. Meer dan 100 mandjes is ongeveer meer dan 75 gouden bananen, supervoer, supermest, susi mest, BD, EP, etc.
    Of verlengen of mandjes bewaren.
     
    Laatste bewerkt: 5 Juni 2017
  15. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    ik had ook andere bezigheden vandaag.. en dacht dat ik het ruim kon redden.. maar door dat mijn praalwagen een lekke band had.. zit ik nu nog met 100 mandjes :(
     
    Peetstop vindt dit leuk.
  16. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    hier had ik nog 242 mandjes maar event had ik allang af
     
  17. Giegelbakje

    Giegelbakje Forumbeginner

    Suggestie: ruil overgebleven mandjes in tegen wat er normaal gevallen en gevangen had kunnen worden..
     
  18. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog


    tip.. geef geen di meer uit maar laat de mensen de mandjes afmaken die ze al hebben ;)
     
  19. mmans

    mmans Forum-hertog

    ik heb helaas ook meer dan 100 mandjes over! En heb wel via telefoon de diertjes kunnen verzorgen de afgelopen dagen, maar kon nu pas snoepgoed vangen via de gewone pc. Ben op tijd begonnen, maar liep steeds vast.
    Ik hoef niet meer mandjes te ontvangen, maar een dag verlenging om de mandjes die in bezit zijn op te maken, lijkt me alleszins redelijk!
    Ik hoop op compensatie.
     
  20. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    Sorry dat ik het zeg maar je opmerking is wat kort door de bocht: ja, er zullen mensen zijn die pas vandaag mandjes zijn gaan uitspelen (je zult maar pas laat daar klaar voor zijn, of erger nog een leven buiten Farmerama hebben) maar er zijn er ook die aan het eind van het event ondanks al veel mandjes gespeeld te hebben, nog steeds veel mandjes te spelen hebben; dat krijg je namelijk als je stallen blijft oogsten totaan het einde van een event.
    Buiten voornoemde zie ik ook geen reden om maar lang voor het einde van een event ermee te stoppen om rekening te houden met het feit dat zich een eventuele storing in het spel zou voordoen?! Maar dat kan aan mij liggen.

    Dit is tevens mijn laatste reactie op dit event.
    BP bedankt voor alle sv, sm, GB en (T)EP die ik wel heb mogen vangen met dit event. Ik ben er superblij mee.
     
    Laatste bewerkt: 5 Juni 2017
    RonSchoof vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.