Verzameldraad Technische vragen en problemen - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. issymyaki

    issymyaki Actieve auteur

    hier ook hetzelfde probleem >:(-.-
     
  2. Marianne632

    Marianne632 Junior expert

    het is natuurlijk megadruk omdat iedereen zijn/haar mandjes vol met snoep wil hebben. Maar in dit tempo kan ik
    het ook wel vergeten.
     
  3. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    hier ook t zelfde probleem waardeloos eind van de middag nergens geen last van>:(:sleepy:
     
  4. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Bij mij net zo, en soms duurt het heel lang voordat de praalwagen gaat rijden, soms gaat ie ook superlangzaam, op zich wel gaaf natuurlijk want dan kun je op je doesie ALLES vangen haha. Maar wel irritant. o_Ok gebeurt het dat de praalwagen voorbij is, en dan gebeurt er niks .... bevriest alles, maar hij neemt firefox er in mee, die loopt dan ook vast, ik moet aldoor alles opnieuw opstarten. Zelfs dit gaat dan niet even makkelijk. Heb nog wat mandjes te gaan maar het klokje tikt door :(
     
  5. devenee98

    devenee98 Gevorderde

    Hier ook praalwagen die steeds vastloopt :(
     
  6. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Hier hetzelfde probleem. Denk dat ze een beetje moe is van het gooien :(. Kan het mandje wel bewegen, maar de wagen blijft staan. En klokje blijft ook op 25 sec. staan. Om weer terug op de farm te komen moet ik opnieuw opstarten en mandje weg zonder punten :mad::sleepy:.
     
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En hier ook:cry: Kan nu zelfs niet meer inloggen.
     
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik zit nu net zelfs 5 minuten te wachten op de uitslag van wat ik heb verzameld. Ga nu maar verversen. Dan maar niet zien wat ik heb gekregen.
     
  9. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    vermoed dat ik niet alle mandjes meer kan vullen. 72 x minimaal 1 minuut
     
  10. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Hier ook hetzelfde probleem. Moet het hebben van vanavond nog snoep vangen want was er overdag niet maar of het scherm komt niet van wat ik gevangen heb, of de praalwagen blijft gewoon staan. Er gebeurt iig bijna niets, al meer dan een uur is dit probleem.
     
  11. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Hier lukt bijna niets meer.
    Zo ook al wat mandjes verprutst.
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Halve minuut. Als je niet kijkt wat je hebt gekregen, en het spel normaal werkt. Dat laatste valt helaas tegen. Jammer. Wil ook nog graag oogsten en de laatste mandjes inleveren, maar het oogsten is ook een ramp.
     
  13. Sumovy55

    Sumovy55 Forumbeginner

    Hier ook problemen met de praalwagen en de snoepmandjes. Jammer dat het allemaal zo traag gaat en red ik het niet om de laatste 135 mandjes te vullen
     
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben om half 7 begonnen met 281 mandjes en heb daar nu nog 214 van staan. Had het spel goed gewerkt dan had ik het nog voor het einde kunnen redden. Nu op dit tempo zal ik er denk ik meer dan 175 overhouden.
     
  15. devenee98

    devenee98 Gevorderde

    dit is echt niet te doen zo... red het nooit om de mandjes op te krijgen zo... praalwagen staat eerst tijd stil en nadat de tijd afgelopen is staat hij ook poos vast ..... wat mij betreft mag er nog wel een verlenging komen. normaal 25 sec per game is nu 1,5 minuut
     
    Laatste bewerkt: 5 Juni 2017
  16. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    ik denk dat mijn praalwagen een lekke band heeft.. komt bijna niet van zijn plaats...
     
  17. Giegelbakje

    Giegelbakje Forumbeginner

    Lekker is dat, werk je je suf om tenminste nog wat te kunnen oogsten op de laatste dag, is het onspeelbaar. Dagje verlengen zit er zeker niet in... Zucht.
     
  18. thea63

    thea63 Gelegenheidsauteur

    Ik ben al meer dan een uur bezig om de laatste mandjes in te leveren maar de wagen komt niet meer vooruit
     
  19. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Dit is weer jammer van BP of je krijgt je prijzen niet of de kar gaat niet rijden. Verwacht toch wel dat er een verlenging komt van het carnavalsevent.
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  20. venlo1

    venlo1 Gelegenheidsauteur

    net een echte optocht, duurt ook een eeuwigheid voor de volgende wagen komt

    Heb op bijna 1 uur tijd, 25 mandjes kunnen vullen.
    Moet er nog ongeveer 115, ga het dus zo niet redden
     
    Peetstop vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.