Verzameldraad technische vragen en problemen - Carnavalsevent 2016

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -knorretje69-

    -knorretje69- Forumleerling

    Mandje blijft hangen... zo krijg ik de opdracht niet af.... wordt hier nog wat aan gedaan??? Kost mij teveel mandjes zo....
     
  2. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    hele spel reageert niet blijft steeds hangen. ben al een uur bezig om stallen te zetten en met de hand of met de knechten lukt niet. net ook al met de mandjes. ben er al 4 verloren. zo haal ik het niet is al sinds gisteren wordt er wat aan gedaan?
     
  3. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    bij mij blijft het mandje ook hangen. Zolang de snoepjes nog niet vallen, loop hij prima. Zodra ze vallen, hapert het mandje. Spel in het geheel traag. Zelfs de molen heeft veel tijd nodig om te reageren.
    Wanneer worden deze performance nu een keer opgelost. We betalen niet voor niets met zijn alle een hoop geld.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Vraag ik me af hoe je dit hebt gedaan. Vanmorgen om half 10 nog denken dat je het papier niet binnen 48 uur af kunt maken en nu toch met de snoepmandjes bezig. Toch maar supermest gebruikt om met die vervelende behendigheidsspelletjes mee te doen?
     
  5. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    met rozen en heel veel supermest en 2 supermest versnellers en het nodige geluk. moest vandaag lukken, want morgen kan ik maar 1 oogst doen

    als ik toevallig niet een flinke voorraad supermest had, dankzij mijn bomen, zou het niet gelukt zijn

    ik blijf erbij, dat indien je bergen supermest nodig hebt om het te halen, het geen gemiddeld event is
     
  6. .corrie.

    .corrie. Teller

    spel loopt telkens vast, moet na een paar manden weer vernieuwen en raak hierdoor ook manden kwijt
    Er gaat op deze manier wel erg veel tijd inzitten
     
  7. sunshine1987

    sunshine1987 Forumbeginner

    ik heb de 2 praalwagens klaar maar het slot gaat niet van de mand af wat doe ik fout groetjes sunshine87
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De trap is deel 2 van de 3.
     
  9. hooves1972

    hooves1972 Forumleerling

    hier blijft mandje ook iedere keer hangen erg vervelend
     
  10. amyfleur

    amyfleur Gelegenheidsauteur

    Bij mij ook gaat uren duren heb alles opgeschoond maar help niet.
     
  11. riamariska

    riamariska Junior expert

    je moet niet alleen de praalwagens maar ook de trap doen

    o_Ok bij mij lopen de mandjes hikkend kan ze niet bewegen zoals ik wil jammer verder op wat onduidelijkheden na een leuk event zou fijn wezen als het wat soepeler verliep
     
    Laatst bewerkt door moderator: 11 Februari 2016
  12. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Als de mandjes haperen, dan komt dat omdat de cursor zich niet meer binnen de houten kader van het speelveld bevindt.
     
    Laatste bewerkt: 9 Februari 2016
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.