Verzameldraad technische vragen dag van de Oceaan

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 2 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Dank je wel coco
     
  2. engeltje1961

    engeltje1961 Forumbeginner

    marktproblemen, heeft nog iemand anders daar last van, ik wil een wac kopen maar dat lukt dus niet, ik wil ook niet zonder gaan oogsten, dat is zonde van het event. wat zou ik nog kunnen doen?
    Kan iemand hier iets aan doen?
     
  3. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Er zijn inderdaad wat marktproblemen waar aan gewerkt wordt, kan je niet zeggen hoe lang dit duurt. Probeer even of je na spel verversen wel een WAC kan kopen, soms helpt dit even zodat je wel wat op de markt kan doen.
     
  4. engeltje1961

    engeltje1961 Forumbeginner

    klopt, maar ik had al een paar keer opnieuw opgestart, sommige dingen kon je kopen, maar wac en paasjam lukte niet
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt ondertussen met WAC oogsten.
     
  6. engeltje1961

    engeltje1961 Forumbeginner

    word moeilijk als ik het niet kan kopen :D
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    kijk eens op je plank dan. Ik heb de WAC 20 minuten geleden verstuurd. Gelijk na het antwoord van Klaartjuh.
     
    -doppie- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. nachtlady

    nachtlady Forumleerling

    goedemorgen ik had gister de kokosnoot geopend en nu is die weer dicht hoe kan dat dis niet leuk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.