Verzameldraad technische vragen 5e verjaardagsevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier geen problemen
     
  2. alie0055

    alie0055 Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik ben al inmiddels 3x uitgegooid en nu maar weer wachten tot dat hij weer opstart.:cry:

    Zo hij doet het weer yes pf:D
     
    Laatst bewerkt door moderator: 28 Januari 2015
  3. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    hij is nog steeds niet vooruit de branden
    je wordt er uit gegooid, zit vast en kun je de computer weer opnieuw opstarten
    en voor je verder kunt ben je extra ep's van de uilen weer kwijt
     
  4. izoi45

    izoi45 Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    mee eens
     
  5. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Dat is intussen normaal geworden bij elk event, dus hoort er gewoon bij tegenwoordig: Opnieuw inloggen tot je erbij neervalt.

    Wil je werkelijk uitloggen? Nee, natuurlijk niet, maar ik moet wel!
     
  6. alie0055

    alie0055 Forumleerling

    Help hij is weer heel traag en explorer start ook alweer niet op.
    Wie heeft hier nog meer last van?? op forum is ook al lastig om er te komen.:cry:
     
  7. henny54

    henny54 Regelmatige auteur

    IE is al maanden lastig mee om te gaan heb ik gehoord en ook zelf ervaar ik dat. Probeer eens een andere browser. Hier totaal geen probleem in FF of Chrome. o_Ok de schoonmaak wil helpen. Beide linken staan bij mijn banner.
     
  8. Demi2007

    Demi2007 Forumbeginner

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Hier ook traag explorer start niet op en chrome werkt wel maar heel erg traag, geduld wordt wel op de proef gesteld.
    pf :(:cry:

    Zelf op de linken kom ik niet op,en deze gebruik ik dagelijks.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 31 Januari 2015
  9. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    bij mij werkt Internet Explorrer wel prima, hoor.
    het hoeft dus niet per se aan de browser te liggen
     
  10. sopor1

    sopor1 Junior expert

    kunnen er niet meer dropitems gegeven worden?
     
  11. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    sorry, maar het aantal dropitems is heel random, soms krijg je veel soms weinig.
    echter helpt het meestal wel om langdurige gewassen neer te zetten, maar BP kan er niets aan doen om jou meer DI te geven.
    als je tekort komt, kan je er altijd een paar bijkopen in de groothandel
     
  12. carmengedol

    carmengedol Forumleerling

    hallo ik heb een vraag,ik heb het spel, een fyne verjaardag klaar.
    maar ik heb een item niet gekregen dat is,

    de hardrock teleporter.


    myn vraag is, kryg die nog


    carmengedolID: 24655135 groetjes.
     
    Laatste bewerkt: 2 Februari 2015
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    heb je hem niet toevallig op schateiland of siereiland staan ?
     
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Die behoor je te hebben gekregen bij de laatste opdracht van de dierenopdracht. Misschien moet je even opnieuw inloggen om hem terug te vinden, zie je hem dan nog niet check nog even extra of je echt alle opdrachten hebt gedaan (aangezien event niet zo lang meer duurt).
    En daarna een ticket naar support als wij even na moeten kijken waar die hardrocker heen is geteleporteerd.
     
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Lever ik net gewassen in, druk ik per ongeluk op het kruisje heb ik geen beloning gekregen, mijn gewassenkwijt en moet ik ze weer opnieuw in gaan leveren. Klopt het dat je ze dan inderdaad kwijt bent? Nu heb ik dus gewassen te kort om het event af te kunnen ronden.

    Ik zie net dat hij wel de EP's en de BD heeft opgeteld. Ik ben dus gelukkig niets kwijt.
     
  16. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Heb je het al geprobeerd met uit en opnieuw in te loggen?
     
  17. carmengedol

    carmengedol Forumleerling

    ik heb alles na gekeken maar de hardrock teleporter heb ik niet gekregen.

    want ik kan daar niks meer doen.[is niet leuk meer,heb ik eens een keer alles af en dan dit]

    heb alles geprobeerd,opnieuw opstartn alles nagekekem alles gedan wat moest.




    carmengedol ID: 24655135
     
    Laatste bewerkt: 2 Februari 2015
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als alle 4 de beesten aan tafel zitten dan zou ik even een bericht naar support sturen, die kunnen voor je nakijken wat er mis is gegaan.

    Het item heet trouwens hardrock teleporter, misschien zoek je op de verkeerde naam?
     
  19. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat had ik inmiddels ook al gedaan voor ik mijn vorige post had bewerkt en voordat ik jouw antwoord las. Ik weet alleen niet of ik niet goed had gekeken of dat later pas de beloningen bij waren geboekt. Ik ben dus gelukkig niets kwijt en heb het event net afgerond. In elk geval nog dankjewel voor het meedenken.
     
  20. carmengedol

    carmengedol Forumleerling

    Heb Hardrock Teleporter gekregen.

    bedankt


    carmengedol ID: 24655135
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.