Verzameldraad technische vragen 5e verjaardagsevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    De oplossing lijkt mij duidelijk: Renzo trekt teveel capaciteit van het spel. Renzo is nu afgelopen, en het spel werkt weer. Nog steeds wat langzaam, maar het is weer speelbaar.
    Graag geen Renzo meer als er ook een event is BP.
     
    Mrs.M vindt dit leuk.
  2. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Die buur is kennelijk snel vervangen.. ;)
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  3. mar5656

    mar5656 Forumleerling

    Ik ruik nog een grotere super bonuscode.:)
     
    Mrs.M vindt dit leuk.
  4. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Tijd voor een TG boompje wellicht?! ;) Zijn we tenminste ook niet meer zo afhankelijk van die &$%#@-bioscoop die het toch nooit doet.. xD
     
    mar5656 en Mrs.M vinden dit leuk.
  5. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    Bij mij gaat het ook weer sneller. Boosdoener lijkt me duidelijk. Nu nog afwachten of het oogsten ook weer beter gaat.
     
  6. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier eerst de 69 wolkenrijen geoogst, daarna de huisdiertjes, vlug ff uitloggen en terug inloggen en kijken naar het eventklokje.
    Alles zag er goed uit tot ik de HA met rozen had geoogst... einde event. Toen ik terug op mijn farmpje kon waren de huisdiertjes gaan slapen en de bonuscode liep lekker door.
    Zonde voor al die gemiste EP maar we gaan gewoon verder en zien wel waar we uitkomen.
    Ik dacht eerst dat die moeilijkheidsgraad in de OA voor de boertjes was, maar is duidelijk voor BP.xD

    Groetjes en succes iedereen.
     
    -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ben het met je eens ,hier is het spel ook in een keer stukken beter

    Edit:
    Ik heb nog wel een vraagje aan een van de Mods, word er nog een script gedraaid zodat die gene die geen di's hebben gekregen die alsnog terug krijgen????
     
    Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
    Mrs.M vindt dit leuk.
  8. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    nou hier loopt ie nog voor geen meter
    voor ik de uilen en de draak heb geoogst is de eerste al weer afgelopen.
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Even f5 doen dat wil wel eens helpen
     
  10. dulcepontes

    dulcepontes Actieve auteur

    zoals ik al eerder vertelde renzo heeft het op zijn geweten gehad. misschien beviel het hem niet dat er niemand meer naar de kop van jut kwam. maar hoe dan ook ik ben blij dat ik weer met plezier aan het werk kan al moet ik wel een paar verloren uurtje inhalen.
    dus kom op mede boeren en boerinnen we gaan ervoor.
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    corrie toon was vanmiddag in de chat en heeft dit bevestigt het knopje word pas groen als je alles wat je moet leveren in de schuur hebt staan.
    dus 1 keer klikken en direct 3 dingen leveren
     
  12. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja, inderdaad ik had het al eerder gelezen. Iemand (babouschka geloof ik) waarschuwde ook al, dat nu het risico bestaat, dat je te veel event gewassen inlevert, als je even niet oplet:oops:. Alle zaken worden namelijk in 1 keer ingeleverd, niet zoals anders gewas, product, etc. per keer.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je kan toch niet teveel gewas inleveren????
    Misschien wel teveel maken
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer je inlevert zonder dat er op je velden staat, kun je er zonder waarschuwing een stuk of 10 overhouden. Niet genoeg voor je velden dus. Wanneer je de eventgewassen apart inlevert, met daarbij hoeveel je er hebt, ben je je beter bewust wat je doet.
    De aantallen staan er wel netjes voor, wat je hebt, dus is het even wennen, maar eigenlijk wel gemakkelijker.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    maar wie zegt dat er geen waarschuwing komt dan???
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Alleen maar als je probeert van de laatste 10 in te leveren. Dat is standaard, en vandaar ook de waarschuwing van Babouska, die had niet de bedoeling om al eventgewas in te leveren. Met 1 klik was het gebeurd.
     
  17. lady-r

    lady-r Forumleerling

    heb net me bahamramaveld leeggehaald kreeg geen gereedsschap geen batteryen noppes terwijl ik heel me veld vol had staan aan cactus en al me bomen waren klaar
    tevens heb ik de code birds...... in gevuld heb alleeen de 30% EP gehad en geen supermest e.d.
    id lady-r
    7284307
    verjaarsdagevent 5 jaar
     
  18. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Er komt dus geen waarschuwing. o_Ok niet als je minder dan 10 eventgewassen overhoudt. Ik leverde gisteravond barbadosnoten in, waarbij ik er nog 2 overhield. Was voor mij geen probleem omdat ik al mijn velden ermee vol had staan. Maar wees dus wel alert hierop!
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  19. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik vind het in ieder geval niet fijn dat je de dingen niet induvidueel kan inleveren.
    o_Ok als je dan maar 2 of 3 tekort komt dan koop ik weleens bij met TG maar nu moet je de hele kwest
    dan afkopen en dat is een veel te groot bedrag.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. alie0055

    alie0055 Forumleerling

    Help lieve mensen hij is weer traag begint al met opstarten en dan slaat alles vast,zelf om op forum te komen is ook traag.
    Dus het lag niet aan Renzo.Wie heeft hier nog meer last van?:wuerg:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.