Verzameldraad technische vragen 5e verjaardagsevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Kan het alleen maar eens zijn bovenstaande posters , wil bp toch nog wel een compliment geven , het betaalsysteem werkte feilloos , men mandje stond er zo na de betaling van 4,99
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  2. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Spel is inderdaad nog traag. Kan wel handmatig oogsten maar mijn knechten werken dus niet!!!! Tijd loopt wel voor die knechten!
    saartje1964 ID: 17657346
     
  3. Demi2007

    Demi2007 Forumbeginner

    Na jaren dit spel te spelen wil ik ook eens reageren, ik begrijp dat ze druk bezig zijn met oplossen van een groot probleem.
    ik word hier nu wel een beetje nerveus van ik ben inmiddels 2 uur en een kwartier bezig geweest om in te loggen, toch jammer om deze moeilijk opdracht binnen de tijd te halen.
    Allemaal heel veel succes :cry:Demi2007
     
  4. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    als het zo doorgaat met het event ben ik er wel met tien jarige klaar
     
  5. -kwiebus-

    -kwiebus- Actieve auteur

    Vanaf 15.30 kon ik weer inloggen.

    Wat ik even door wil geven, is dat ten tijde van de storing je dan een scherm krijgt die vermeldt dat er storing is en dat je ondertussen even een filmpje kan kijken en een grote groene knop met daarop : Naar het forum.
    Maar bij het klikken op die knop naar het forum, ging je dus weer naar hetzelfde storingscherm en dus niet naar het forum.
    Dus...sinds je alleen via het ingelogde spel naar het forum kan gaan en je met deze Naar het forum-knop niet naar het forum wordt doorgeleidt, kom je dus ook het forum niet op en kan je je ook niet door het forum laten informeren...

    In mijn favorieten heb ik gelukkig de forum-link staan, zodat ik evenwel zonder inlog op het forum kon meelezen over het forum, maar dan kan je dus niet reageren.
    Graag doorgeven aan BP of ze ook iets aan die Naar het forum-knop willen doen, zodat je ingeval van storing wel naar het forum wordt doorgeleidt en dat je dan daar ook kan inloggen.
     
  6. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ja als het om zaken gaan wat met eurootjes te maken heeft, werkt heel goed en snel :p
     
    Farmer121965, bjorke-annika en |-|ans vinden dit leuk.
  7. tommy701

    tommy701 Forumleerling

    Is ook hier heeeeel erg traag. Hoop op verbetering.
     
  8. trijn-57

    trijn-57 Forumleerling

    Ik denk gooi maar gauw renzo dicht , sinds die open is , is het spel niet meer te spelen zooo traag.
     
  9. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Ben helemaal geen mod of dergelijke, maar het betaalsysteem loopt niet "rechtstreeks" via Bigpoint, maar via een tussenpersoon.
    Is dus normaal dat het betaalsysteem wel reageert en het spel zelver, Bigpoint games, dus niet in dit geval.

    Dit wil niet zeggen, dat ik akkoord ben met de trage gang van spel....helemaal niet zelfs.

    Het is zuiver ter info dat ik dit hier neerpen.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    ik heb me ook gestoord aan de knop. Verder blijft het vervelend dat je niets op het forum kunt zetten, als het spel in onderhoud is. Je kunt zelfs niet naar support. Ik las dat je weer in kon loggen, en dat het sommige ook lukte. Maar bij mij bleef het onderhoud scherm komen. Ben op een gegeven moment van Google naar IE gegaan en toen kon ik er wel in.
    Jammer dat daar de siertuin bleef flikkeren, zodat het handmatig niet of nauwelijks te oogsten was.

    Weer een slechte start van een event. Heb hierdoor een oogst minder kunnen doen van beide gewassen. Ben een uur verloren op deze mannier.
     
  11. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    wanneer is het probleem op gelost dit kost mij heel veel ep,s en ergenis zorg eerst dat alles goed werkt dit doet een mens niet goed alles om geld gaat is het goed zo afgeschreven waren jullie daar ook maar traag in ik stop er nog wat in ik ben heel boos op bp en niet op de mentors zorg dat alles goed werkt
     
  12. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Kan niet optimaal gebruik maken van mijn huisdiertjes, tijd is al voorbij voor je alles geoogst en gezaaid hebt.
    Zonde van de ep's en tepjes....had beter geen paasjam kunnen inzetten.
     
  13. dulce1957

    dulce1957 Actieve auteur

    ik weet dat iedereen zijn best doet om het spel weer tiptop tekrijgen.
    nu is het echt afzien maar ik heb de hoop dat als renzo zo weer vertrekt het spel een stuk sneller zal worden.
    tot het zover is zal ik alles met de hand doen en af en toe een diepe zucht laten horen.
     
    penny1944 vindt dit leuk.
  14. jordie01

    jordie01 Forumleerling

    Bp zorg eerst dat jullie alles op de rit hebben dit is gewoon niet leuk meer ik weet dat jullie er niks aan doen wat maakt het jullie uit als de euro,s maar binnen komen dan is het goed en gaat het wel snel zorg eerst dat het spel goed loopt en geen ergenis van de spelers krijgt dit kost de spelers een hele hoop ergenis
     
  15. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Ik ben het helemaal met je eens!:mad:
     
  16. rosey1965

    rosey1965 Forumleerling

    Ik klaag niet snel, maar dit wordt toch wel te gek, nog steeds problemen, totaal niets te spelen! Baal als een stekker, en mijn buren zijn ook allemaal offline, denk dat er meer mensen heel erg balen, misschien zelfs niet eens meer inloggen vandaag.... Wil zelf ook de brui er aan geven, maar ik ben een doorzetter, dat scheelt, al komen de stoomwolken intussen mijn oren uit... succes moderators, jullie kunnen in de eerste plaats de boze reacties opvangen ;)
     
  17. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ben al een buur kwijt geraakt en oogst wel met de hand, want dat gaat sneller:p
     
    Mrs.M vindt dit leuk.
  18. stadtenaerin

    stadtenaerin Forumbeginner

    Dit een verjaardagsfeestje, het is een grote ergernis
     
    Mrs.M vindt dit leuk.
  19. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    Helemaal mee eens
     
    Mrs.M vindt dit leuk.
  20. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Raar, Renzo is weg en de farm doet het weer:p
     
    -Coco1968- en bjorke-annika vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.