Verzameldraad technische vragen 5e verjaardagsevent

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Kun je ook even doorgeven dat ik en meerderen van mij geen di's hebben gekregen bij het oogsten.
    Dit is erg vervelend want gemiddeld ben je nu wel 135 di's kwijt dit is moeilijk in te halen.
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Willen jullie nogmaals proberen of je weer kan inloggen? Dan wel even onderhoudsscherm wegklikken en opnieuw naar inlogpagina gaan.

    Betreft overige dingen kan ik nog niks melden omdat BP daar ook geen mededelingen over heeft gedaan. Voor nu eerst zaak dat iedereen weer in het spel kan en met event kan starten.
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik kan er weer in klaartjuh ben via .com gegaan niet .nl
     
  4. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    ik kom er ook weer op mijn andere farm, maar wel traag, maar oke
     
  5. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Ik kan niets inleveren. Het inleversymbooltje blijft grijs...
     
  6. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik denk dat hij pas verkleurd als je alles in je schuur hebt
    Dus alles 3 de dingen in 1 klik inleveren
     
    amandeltje vindt dit leuk.
  8. teddybear

    teddybear Forumbeginner

    hier totaal niet in kunnen loggen ...
     
  9. mitch2003

    mitch2003 Forumbeginner

    inloggen lukt nog steeds niet
     
  10. teddybear

    teddybear Forumbeginner

    nu wel .........
     
  11. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Hoe toepasselijk weer, dat het de laatste tijd zo veel met storingen te maken hebbende spel uitgerekend met de start van het verjaardagsevenement compleet op zijn gat ligt. En dat terwijl het evenement al recentelijk een dag is opgeschoven. Is er al een oorzaak bekend van het steeds frequenter optreden van storingen (met de bijbehorende vervelende gevolgen voor de al dan niet betalende spelers)? En wordt hier dan nu eens wat meer aandacht aan besteed of moeten we er maar aan gaan wennen dat bij zo'n beetje ieder evenement er wat mis gaat? Mij bekruipt het gevoel dat Farmerama begint te veranderen in een Farmerdrama..
     
    pukkieB en .Fisherman. vinden dit leuk.
  12. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Daar staat anders niets over in de FAQ. Dit zou dan de eerste keer zijn, dat het vakje grijs blijft. dus ik vraag me af of dit niet ook een foutje is. o_Ok omdat het opstarten van dit event niet echt de schoonheidsprijs verdient. Maar goed we wachten het wel even af.
     
    pukkieB vindt dit leuk.
  13. moosje601

    moosje601 Forumbeginner

    kan wel op de site maar hij geeft geen di f5 ingedrukt en kan weer opnieuw beginnen het wordt eens tijd dat ze groot onderhoud gaan doen want iedere keer zijn er wel problemen
     
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou ik kan wel op de site komen, maar het spel is zo traag als dikke ........
     
  15. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    het spel is erg traag. dit is pas sinds het event begonnen is
     
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Alles loopt niet goed, ze kunnen beter weer opnieuw beginnen.
     
    nicolle73 vindt dit leuk.
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  18. mientje67

    mientje67 Forumleerling

    Ik heb zins gister middag onwijs dat alles heel traag is en nog steeds vind dit niet leuk meer. Alles komt en alles is ook tegelijk bezig.
     
  19. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    De lol van het spel is momentaan heel ver te zoeken, bah, word er gek van, mss maar een poosje geen events en dat er dan maar eens naar de bugs word gekeken.
     
  20. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Helemaal met je eens, het plezier is ver te zoeken met het spel
     
    penny1944 en .Fisherman. vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.