Verzameldraad technische problemen - Heel Farmerama bakt

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 22 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En je hebt niet het compensatiepakket binnen gehaald?
     
  2. nellie-64

    nellie-64 Forumleerling

    ook hier maar 1 bon uit de bakkerij, grrrrrrrrrr
     
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Hier al de tweede keer opbieden accounts
     
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    heb juist nogeens geoogst en geen enkel bonnetje
    van 28 stallen, 4 mammoet en nog kleine bomen. hoe kan dat?
    o de stallen is mix niet enkel kipjes of enkel korte tijd er zijn lange tijd ook bij
    en weet iemand werkstallen geven die ook? anders zou ik er een paar wisselen
     
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ja hoor, bomen, stallen, werkplaatsen en fokstallen
     
  6. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Net een berichtje gekregen van duitse support ivm de drop uit de bakkerij, komt maar een bon uit en geen 2, dus fout ligt aan de nederlandse FAQ:p
     
  7. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ja, dat klopt. Toen ik mijn bericht hier neer heb gezet had ik in die tijd ook een bericht van support gehad. Ik had geen tijd meer om hier daarvan een aanvulling neer te zetten, omdat ik even weg moest. Dankjewel voor het meedenken.
     
  8. riamariska

    riamariska Junior expert

    Bakkerij moet je ook niet in de wolkenrij plaatsen maar op een van je gewone velden
     
  9. riamariska

    riamariska Junior expert

    Tot nu net kan ik nog niets in de molen maken dus kan niet zeggen dat het event al begonnen is voor mij in iedergeval niet
     
  10. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    je kijkt toch wel bij de molen van farmerama want de bahamaramamolen doet dit event niet mee
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Alleen farm-molen doet mee, maar let ook op, de molen slaat momenteel soms naar het tabblad normale dieren :mad:

    Je moet dan even klikken op het tabblad Allemaal of op Events.


    Aangaande taartbonnen en taartboosts zijn de aantallen omgedraaid. We hebben de faq aangepast aan hoe het in het spel live is gekomen.

    Onze excuses dat we bij alles wat er gebeurde vanmiddag niet iedere verandering direct hebben opgemerkt.
    Soms gebeurt er teveel tegelijk.
     
  12. riamariska

    riamariska Junior expert

    het geeft ook maar 1 bon was een foutje van de vertaling begreep ik uit een eerdere post
     
  13. connie1959

    connie1959 Gelegenheidsauteur

    ik ben klaar met het event bakken en ik kan de kookschool niet plaatsen op de wolkenrij...hoe kan dat?
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat kan pas als het event is afgelopen, staat ook in de faq.
    Tot die tijd kan je hem op je akker laten staan, of in je inventaris zetten.
     
  15. connie1959

    connie1959 Gelegenheidsauteur

    oeps...djw voor de snelle reactie
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Correctie: de kookschool krijg je 2 x, en de bakkerij kan je niet plaatsen op de bonestaak tot het einde van het event ;)
    Was te snel, niet goed gelezen.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  17. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hoera de bios doet het .... maar geen tg waar blijven die >:(:cry:
     
  18. pandabeertje52

    pandabeertje52 Actieve auteur

    ik krijg helemaal geen bonnen bij het oogsten van de bomen en de stallen, klopt dat?
     
  19. dshenze

    dshenze Forumleerling

    het lukt mij niet om de bakkerij in de wolkenrij te plaatsen . de andere 2 gingen wel .

    ik had een probleem dacht ik ( gemeld op de site ) maar zie nu op de uitleg van het event dat de bakkerij pas na het event geplaatst kan worden . sorry hiervoor . zoals gewoonlijk weer eens niet goed gelezen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 26 Februari 2017
  20. Rumboontje

    Rumboontje Gelegenheidsauteur

    hallo ik ben nog steeds op zoek naar de eierwekker maar kan deze nergens vinden.
    tips zijn zeer welkom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.