Verzameldraad technische problemen - Heel Farmerama bakt

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 22 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat staat ook in de FAQ, kan pas na het event.
     
  2. Babster

    Babster Forumleerling

    In de faq staat dat de bakkerij 2 taartbonnen geeft, maar als ik er op klik zie ik 1 bon. En volgens mij klopt de tijd van de taartboost in de molen ook niet. Die duren 1 uur en 21 minuten.
     
    boerleentje vindt dit leuk.
  3. Babster

    Babster Forumleerling

    Dat lukt pas na het event. Je moet hem nu op je veld zetten voor taartbonnen. Staat in de Faq.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgens mij heb je dan de molen voor de halve tijd. Op mijn kuikenaccount doet een boost er 3 uur over, op mijn gewone boerderij 2:42.
    Ik dacht in de FAQ ook dat het om 3 minuten ging.

    Die 2 taartbonnen wordt al nagevraagd.
     
  5. Babster

    Babster Forumleerling

    Je hebt gelijk. Ik dacht dat die al afgelopen was. Hij was uit beeld verdwenen.
     
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Even gekeken en het klopt Coco 03:00 staat er (3 min)
    en als ik naar het balletje van gisteren kijk daar staat 00.30 (30 sec)
     
  7. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    op de nieuwspagina onder het megafoontje . en dan onder een kadootje van ons. de groene knop onderaan aanklikken waar kom maar op in staat
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In de molen is het toch echt veel langer. En niet alleen bij mij, die reacties komen er volop. Maar nog geen reactie van een mod gezien.
     
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Daar had ik niet gekeken, want daar stond bij mij niets bij dat er iets nieuws stond. Inmiddels gevonden en opgehaald. Dan zou ik toch graag nog willen weten waarom ik na het oplossen van de startproblemen minder DI's heb. Ik weet dat door de problemen je een verkeerd aantal te zien kon krijgen maar ik vind het wel raar dat na het oplossen ervan dit aantal lager is.
     
  10. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    er zijn momenteel ook zoveel vragen Coco, het kan even wat langer duren.
    in de FAQ van dit event staat dat het molenprodukt 03:00 duurt, wat dus wil zeggen: 3 uur en 0 minuten. dit is de standaardtijd, met verkortingen gaat er wat af.
    in de FAQ van het valentijsevent staat dat het molenprodukt 00:00:30 duurt.
    dit wil zeggen: 0 uur 0 minuten en 30 seconden.

    bij het noteren van uren is het niet de gewoonte de seconden erbij te vermelden, vandaar de verwarring
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sorry voor mijn ongeduld en bedankt voor het antwoord.
     
  12. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    om alles netjes op een rijtje te krijgen zal je toch echt een berichtje naar support moeten sturen,
    we kunnen hier niet zomaar gegevens van je account neerzetten.
    wel kan ik melden dat ik geen onregelmatigheden zie.
    ook wil ik nog even meegeven dat de dropitems deze keer niet uit de gewassen komen, dus voor veel dropitems kan je beter stallen en bomen zetten.
     
  13. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik had alleen stallen en bomen staan. Gewassen had ik vanochtend nog geoogst voor mijn WAC afliep. Dan zal ik een berichtje naar support sturen.
     
  14. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Kreeg uit de bakkerij net ook maar 1 bon en in faq staat toch duidelijk 2
     
  15. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    die vraag staat uit, maar er is nog geen antwoord op.
     
  16. klasien

    klasien Actieve auteur

    ik kan de bakkerij ook niet op de wolkenrij plaatsen
     
  17. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    sorry. goed lezen. pas volgende week !
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, vorige week is geplaatst dat er volgende week een compensatiepakket zou komen, en die staat nu beschikbaar.
    Als het goed is voor iedereen, maar voor een deel van de spelers waren er problemen mee.
     
  19. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    er zijn nog een aantal dingen die nog niet helemaal juist lopen, zoals het compensatiepakket.
    Daar zijn ze nu druk mee bezig dit uit te zoeken.
     
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik had op jouw advies een ticket naar support gestuurd. Nu kijk ik net op mijn boerderij en volgens mij spookt het daar. Nu staan er opeens 16 DI's (15 bij de start na binnenhalen en later opeens 14 terwijl ik niets had gedaan) en nu zie ik ook opeens 1 Taartboost staan. Ik heb alleen na de start 1x alles binnengehaald wat klaar was en verder niets behalve wat meer stallen en werkplaatsen neergezet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.