Verzameldraad technische problemen - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boeriep

    boeriep Levende forumlegende

    ik moet nog 3 leerling zeilmakerij leveren maar ik heb er al genoeg maar ik kan ze niet leveren voorraad staat op nul wat nu?
    ik heb verder alles geleverd.
     
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    staan ze ook in de schuur of nog op het veld? Je moet ze namelijk wel eerst van het veld halen.
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je levert nu de leerling-zeilmakerijen in die je eerder in het event hebt gemaakt.
    Die moet je dus eerst van je veld halen.

    Als je hier bent heb je ze ook niet meer nodig, je hoeft geen event-molenwieken meer te maken.
     
  4. boeriep

    boeriep Levende forumlegende

    dankje voor je snelle reactie groetjes boeriep.
     
  5. ajonker1608

    ajonker1608 Doorzetter

    Ik heb 3 leerling-zeilmakerijen ingeleverd, maar in mijn stallen staan maar 2 zeilmakerijen?
    Weet iemand hoe dit zit? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals verversen e.d.
     
  6. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    waarschijnlijk staat nummer 3 op je wolken rij
     
  7. -hans1966-

    -hans1966- Forumleerling

    Beste mods,

    Ik kom het lopende event niet meer in, niet via het plein en ook niet via het kolkje van het event.
    weten jullie hier al van ?????
    Grtz -hans1966-

    Probleem opgelost f5 werkte niet toen fysiek spel helemaal gestopt en weer opgestart toen ging het wel ????.

    Grtz
     
  8. boerbiet62

    boerbiet62 Forumleerling

    heb de eerste fase voor tachtig procent gehaald heb alleen mijn beloningen niet gekregen kan hier iemand naar kijken
     
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Daarvoor moet je een ticket naar Support sturen.
    Dat kan via de link in mijn handtekening maar natuurlijk ook vanuit je spel.
     
  10. lady-r

    lady-r Forumleerling

    hoi
    ik krijg uit me leerlingzeilmakery geen wieken meer
    zo lukt het me nooit ondanks me nachrbraken de quiat af te krijgen'

    alvast dank

    lady-r
    id 7284307
     
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je ziet ze ook niet na opnieuw inloggen? Anders even een ticket naar support sturen, dan kunnen we het nakijken.
     
  12. lady-r

    lady-r Forumleerling

    hoi klaartje ik zie nu dat ik wel wieken in me schuur heb staan maar opp de qouist blijft er 0/3 staan
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je moet ze nog wel zelf inleveren, heb je dat wel gedaan?
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als er 0/3 staat, ben je vermoedelijk bij fase 5 en moet je de leerling-zeilmakerijen zelf inleveren. Dus van je land halen en dan inleveren bij fase 5. Bij fase 4 waren namelijk veel meer wieken nodig dan 3 stuks.
     
  15. ssanne86

    ssanne86 Forumleerling

    Ik heb de farmflipper niet ontvangen en kan dus ook de wolkenrij niet activeren
     
  16. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Uit je siertuin halen kan ook helpen ;)
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  17. ssanne86

    ssanne86 Forumleerling

    Dank je Klaartjuh...
     
  18. Dike68

    Dike68 Forumbeginner

    Aan het einde van De Deal heb ik 3 zeilmakerijen gekregen. Bij het plaatsen van deze zeilmakerijen is er één verdwenen. De volgende dag heb ik mijn zeilmakerijen verwijderd. Ik clean mijn computer dagelijks. Helaas krijg ik mijn derde zeilmakerij niet terug. Wat kan ik hieraan doen? Dike68 ID 15968309.
     
  19. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik vermoed maar zo dat nummer drie op de wolkenrij staat die bij dit event hoort. Daar moest namelijk één zeilmakerij op geplaatst worden voordat je hem kan activeren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.