Verzameldraad technische problemen - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    sorry dat ik nu nog een keer reageer maar het script is al gedraaid voor ik inlogde, of ik begrijp je verkeerd dat kan ook natuurlijk, maar kan ik nu oogsten en tellen me ep punten er alsnog bij? of word het script nog een keer gedraaid? ben misschien blondt :oops:

    gr charme63
     
  2. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Charme: kijk even na of je toch niet alles hebt gekregen? Mijn pop up gaf niet alles aan, terwijl ik wel alles heb gekregen...
     
  3. boer-Harms60

    boer-Harms60 Forumleerling

    Hier ook zo. Om 16:30 uur gestart, 1 x geoogst en de 2e staat klaar. Ik heb net weer ingelogd en gelijk alle beloningen ontvangen??
     
  4. rikmark

    rikmark Forum freak

    Vanmorgen rond 10.00 uur klokje aan gezet, maar om 19.05 uur is de klok weg en ook ik krijg de melding dat ik 5 stekjes, party draai, enz krijg. Opdracht dus niet kunnen voltooien en cat, lentekrans en wortelbrood voor niets ingezet.
    Sorry Toontje probleem is dus nog niet verholpen.
    Moira, ik heb niet alles gekregen.
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2014
  5. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    @Moira: ik had deel 1 nog niet af, maar ik ga me oogst toch maar binnen halen en zie wel waar het schip strand.
    dus ik denk dat de problemen idd nog niet (of weer terug) verholpen zijn
     
  6. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL


    En wat heb je dan niet gekregen?? Zover ik kan zien is namelijk alles netjes geboekt
     
  7. _daantje_78

    _daantje_78 Forumleerling

    Hoi Klaartjuh, het probleem is opgelost.
    Bedankt voor het snelle verwerken.
     
  8. Vanesje30

    Vanesje30 Forumbeginner

    ik heb gisteren de 1e opdracht afgerond, en 1 x 3 uren maaidorser gewonnen, maar waar kan ik deze vinden? Heb andere prijzen wel ontvangen.
     
  9. ehaartje

    ehaartje Forumbeginner

    ik heb vanmorgen de klok gestart en ook vandaag een aantal keren de oogst binnen gehaald. de tijd is nog lang niet om, maar mijn klok is weg en ik zit in eens in het tweede gedeelte van de opdracht.. ook krijg ik ineens een deel beloning... ik zou graag de eerste opdracht alsnog verder afmaken
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij level 1 van het event zijn knechtencoupons te winnen, 5 stuks van ieder 3 uur. Die kan je activeren op het moment dat het jou goed uitkomt.
    Kan je de gewone knechten vinden? (De maaidorser aanklikken, bijvoorbeeld op de hoofdakker rechtsboven) Dan zit er aan de rechterkant een klein groen knopje met een wit driehoekje. Als je daarop klikt, zie je al je knechtencoupons. Kies degene die je wilt activeren, door erop te klikken.
     
  11. valsspeler

    valsspeler Actieve auteur

    hoi hoi ik was halve wege lvel 1 oogst ik komen er geen punten bij ververs ik ben ik in level 2 maar ik heb nix gekregen op mijn ander accont ook zo maar daar heb ik de helft gekregen kan hier na gekeken worden of krijg ik het nog alvast bedankt...
    valsspeler
     
    Laatste bewerkt: 8 November 2014
  12. Vanesje30

    Vanesje30 Forumbeginner

    bedankt!!!!!; heb me rotgezocht.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Normaal gesproken dien je support aan te schrijven met een vraag als deze.
    Maar ik heb even gespiekt en je hebt de beloningen gewoon ontvangen.

    Mogelijk heb je het spel niet ververst (F5) toen je keek.
     
  14. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik heb nu inderdaad alles gekregen.
    Toontje bedankt voor het nakijken.
     
    Laatste bewerkt: 9 November 2014
  15. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik zag laatst in mij gebeurtenissen stan dat ik 3X mlf. had gekregen en ik begreep toen niet wat er werd bedoeld en er stond ook geen plaatje voor, toe ik ververste bleek het dat het strip 6 event net was ingegaan en dat ik net daarvoor al een lichtsnoer had gekregen, wat ik ook erg vreemd vond. hoe kan dit?
     
  16. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Dan heeft je rozenkrans toch geholpen xD
     
    schaapje52, 123Pien en robbiefarmer vinden dit leuk.
  17. boerbuitendijk

    boerbuitendijk Forumbeginner

    Hallo ik heb een vraagje. Ik heb vanmorgen het klokje aangezet. Daarna nog een keer geoogst en niets aan de hand. Nu heb ik weer geoogst en zag te laat dat mijn klokje weg is. o_Ok kan ik niet op het eventplein komen, wel in de coop.
    Hebben meer spelers daar last van?
    Met vriendelijke groet, boerbuitendijk
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Er is inderdaad weer een probleempje maar er wordt weer hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Graag weer even geduld.
     
  19. boerbuitendijk

    boerbuitendijk Forumbeginner

    Dank je wel. Blikjes geduld uit de kast gehaald.
     
  20. boerinetje1212

    boerinetje1212 Forumbeginner

    hallo.
    Ik kan mijn stripverhaal niet meer openen. Beetje jammer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.