Verzameldraad technische problemen - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinkeltje

    Kinkeltje Forumbeginner

    Ik heb ook de deelbeloningen gekregen maar kan toch ook nu doorgaan met oogsten voor level 1, de 60000 eventpunten.
    En volgens mij heb ik een klokje terug met een langere tijd om te oogsten (van ca 11 uur naar 22 uur).
    Ben dus nu alleen benieuwd hoe het zal gaan met de reeds ontvangen deelbeloning voor dit eerste deel als straks alles is ingeleverd.

    aanvulling: inmiddels alle 60 000 eventpunten ingeleverd en toch ook de volledige beloning gekregen (bijv. 6x party ticket tussendoor plus 10x party ticket bij de eindaflossing)

    Mooie uitkomst, geluk bij een ongeluk?! Hoop voor de anderen ook op een goede uitkomst.
     
    Laatste bewerkt: 7 November 2014
  2. petermaas

    petermaas Junior expert

    Alsnog deel 1 echt kunnen voltooien . Bedankt . Echt super .
    Fijne dag allemaal .
     
  3. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Netjes zoals het opgelost is.

    José
     
  4. cmcmaas

    cmcmaas Forumbeginner

    Geweldig..... Bedankt.
    Probleem met het klokje is opgelost.
    Ga vol goede moed en plezier weer verder.

    User: cmcmaas
    ID: 27295302
     
  5. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hallo is het probleem allemaal al opgelost
    mis nog de stal en andere beloningen weet zeker dat ik alles heb ingeleverd op tijd
    groeten
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/strip-event-vi-de-deal.12199/#post-85224

    Op dit moment wordt er nog gewerkt aan het script, dat moet daarna eerst worden getest want de bedoeling is wel om de problemen nu definitief op te lossen.

    Nadat het script gedraaid heeft zal dat worden gemeld in de OA-sectie Events.

    Tot het zover is aub nog wat geduld.
     
  7. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    nou ik vind het niet eerlijk dat er nu dus dubbele beloningen zijn en ik heb het helaas net niet kunnen halen
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er worden geen dubbele beloningen verstrekt. De groep spelers die een klokje hadden wat niet goed werkte, die ambachtsprodukten hadden ingezet en vervolgens te horen kregen dat ze beter niet konden oogsten, die krijgen het eerste level nu cadeau.
    Tuurlijk is het vervelend wanneer je klokje het wel deed, en je het net niet hebt gehaald, maar dat lag dan niet aan farmerama.
     
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Denk dat Moontje onderstaande bedoeld

     
  10. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    ja dat bedoelde ik
    baal er onzettend van, paasjam en courgettetaart ingezet , alle huisdieren geoogst en wortelbrood en sm gebruikt
    en nu heb ik nog geen camouflagestal
    en wat eerder opgestaan vanmorgen voordat het klokje afliep en nu is alles voor niks..
     
  11. marijan1972

    marijan1972 Forumbeginner

    mijn klok was gister gestopt met nog vijftien uur te gaan maar ik heb geen klok terug gehad terwijl ik lees dat er verschillende mensen de klok weer hebben ik heb ook niets de hele beloning gekregen
     
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    nou voor niks? ik heb t eerste level ook net niet gehaald (kwam 4000 ep te kort) ja das zuur maar gelukkig nog wel wat gekregen aan stekjes en knechten enz. dus niet voor niks toch?
     
  13. _daantje_78

    _daantje_78 Forumleerling

    Hoi Klaartjuh,

    Ik kan bij opdracht 2 niks inleveren.
    User: _daantje_78ID: 24295370

    Groetjes Daantje
     
  14. doppe1965

    doppe1965 Forumleerling

    Hallo,

    Ik kan niet starten met mijn tweede opdracht. Deze lijkt te zijn geblokkeerd en reageert niet. Ik heb de eerste opdracht afgerond en kan geen producten leveren bij de tweede opdracht.

    doppe1965
     
  15. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Klopt men in inmiddels druk doende met het draaien van de diverse scripts
     
  16. doppe1965

    doppe1965 Forumleerling

    bedankt! doppe1965
     
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Wordt aan gewerkt, hopelijk is het snel weer in orde.
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Voor de 24 uur om zijn, is mijn klokje gestopt. Ik heb gisteren rond 20:15 uur het eventklokje gestart, om iets voor 19:00 uur krijg ik de melding dat ik 5 stekjes, een aantal partydraaien etc krijg. Ik moest mijn inmiddels rijpe velden glinsterzaad nog oogsten! OP 2 velden suzi ingezet...( voor jan met die korte achternaam )

    -_Moira_-
    ID 9996055

    Edit: ik zie dat ik wel alle beloningen heb ontvangen, maar dit gaf het pop-upje anders weer. Enniewee: tis zo goed opgelost...
     
  19. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    hallo,

    Ik heb om ongeveer 11.50 het klokje aangezet en alles geoogst, het werd netjes opgeteld, nog een keer geoogst en dat ging ook goed maar later uitgelogd en nu ik weer in log is me klokje weg en heb wel beloningen gekregen maar de nodige 60.000 ep die ik nodig had heb ik natuurlijk nog niet.
    moet ik hiervoor een bericht naar support sturen? want me oogst is klaar en ik weet nu ook niet of ik kan oogsten. sorry dat ik dat hier vraag maar wil support niet lastig vallen als het niet hoeft.

    gr charme63ID: 6317296
     
  20. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.