Verzameldraad technische problemen - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinkeltje

    Kinkeltje Forumbeginner

    Kom net terug van werk en wil oogsten maar krijg ik gelijk de deelbeloning van fase 1. Volgens mij (gelijk als ook op een ander account) moet er nog ca 11 uur staan.

    aanvulling: het klokje is er nog wel maar telt nu vanaf 22.37... dat zou inhouden dat dus ongeveer anderhalf uur geleden de 24 uur er op zouden zitten?
    Dit account doe ik via IE... misschien van belang? Op mijn andere account (via Google) gaat het goed.
     
  2. Perenbos

    Perenbos Forumleerling

    klokje is er weer, dank voor de snelle oplossing. gr. perenbos
     
  3. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    Waarom is mijn klokje afgelopen? Ik heb het vanochtend om half negen aan gezet en ik moet nog 13.000 ep storten?
    Ik vergeet helaas een screenshot te maken, zo geschrokken was ik. Ik weet nu ook niet of ik de complete beloning heb.
     
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Klokje is er wel weer maar heb nog maar een half uur terwijl ik vanochtend om 0700u gestart ben...Dus ik moet nog minstens 12 uur de tijd hebben.

    User: _Jeanie_
    ID: 966506
     
    Laatste bewerkt: 7 November 2014
  5. truus1949

    truus1949 Forum prof

    hier ook een probleem klokje is weer opnieuw gestart de aantallen wat ik nog moest klopt wel .
    maar ben ineen keer wel al mijn voorraad wat ik gemaakt had in de schuur van de glinster kwijt.
    heb wel level 2 in kunnen vullen net maar moet nu verder met level1
    heb nu maar 5 glinster in de schuur staan en moet straks weer oogsten met de glinster
    kan ik nu wel opnieuw zaaien
     
  6. -Mabon-

    -Mabon- Forumbeginner

    Mijn klokje is ook ineens weg. had hem vanmorgen rond 11 uur pas gestart dus hij zou nu nog moeten lopen.
    Kan ik nu wel oogsten of kan ik beter wachten tot mijn klokje terug is?
     
  7. cmcmaas

    cmcmaas Forumbeginner

    Bij mij het zelfde vanmiddag om 15:00 klokje geactiveerd. Log net opnieuw in om voor de 2e keer te oogsten, krijg ik een pop-up dat ik de opdracht heb voltooid en krijg ik 1 party ticket. Heb dus nog maar 4 uur van de 24 gebruikt.
    Wat nu?

    User ID:27295302
     
  8. margriet68

    margriet68 Gelegenheidsauteur

    bij mij hetzelfde.... ambachten aan.... 2 uur verbruikt..... ook na uit en inloggen komt de klok niet terug....
    ga over een klein uurtje maar wel gewoon oogsten denk ik.. :eek:
     
  9. petermaas

    petermaas Junior expert

    o_Ok mijn klokje stopte er in eens mee . Terwijl ik nog minstens een uur de tijd had.Nu kan ik de rest van het event ook vergeten . Ik kan nooit meer de wolkenrij vol krijgen .
     
  10. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    klokje gestart tussen 14.00 en 15.00 uur kreeg klokje en kon zien dat ik 26248 punten had ingeleverd daarna kort gewas erop, vlak voor 18.00 uur kon dat geoogst, kreeg in een flits pop up te zien, nu klokje weg kon door naar fase 2 maar krijg geen klokje te zien voor de rest die ik nog moet ineveren en heb zeker nog tot morgen 14.00 uur om in te leveren.
     
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    1. Als je klokje te vroeg weg is
    Dit is bekend en wordt middels een script hersteld.
    Je raakt niks kwijt maar zolang je geen lopende klok hebt worden de EP van eventgewas die je oogst niet bij opdracht 1 opgeteld.
    Probeer of opnieuw inloggen helpt want soms is het klokje weg doordat het script er mee bezig was.
    En anders even geduld.

    2. Als de klok weer 24 uur aangeeft
    Bij wie de klok terug op 24 uur is gezet zijn allle geoogste EP behouden.
    Het is niet zeker of de klok wordt teruggezet maar je kunt gewoon oogsten, alle EP die ze oogsten blijft gelden ook als de klok echt wordt hersteld.
     
  12. japie08

    japie08 Gelegenheidsauteur

    o_Ok hier het klokje gestopt,had nog ruim 8uur over ???
     
  13. marijan1972

    marijan1972 Forumbeginner


    bij mij ook had nog ongeveer 14 uur te gaan
     
  14. dambax

    dambax Forumbeginner

    Hier ook nog zo'n 14 uur te gaan maar alles weg


    User: dambax ID: 8655431
     
  15. pj1oonxs

    pj1oonxs Forumbeginner

     
  16. FarmerRay

    FarmerRay Forumbeginner

    o_Ok hier is het klokje er plotseling mee opgehouden en heeft het de eerste opdracht vroegtijdig afgesloten en een kleinere beloning gegeven. Erg jammer en hopelijk kan dit op de een of andere manier hersteld worden.
     
  17. Irmy1973

    Irmy1973 Forumbeginner

    Hier idem. Vanmiddag klokje gestart en geleverd. Bij de volgende ronde was het klokje niet meer te vinden maar kon ik wel de gewassen bij de eerste opdracht inleveren. Nu doet de klok het weer (keurig doorgeteld) en ben ik het aantal EP dat ik geleverd had kwijt.
    Ik hoop er nog stiekem op dat de geleverde zaken in opdracht 1 wel zijn blijven bestaan (maar dat zie ik over een aantal uurtjes pas).............
     
  18. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    Dat betekent dat ik nu al een half uur niet kan oogsten, dat ik een extra oogst vanavond misschien ga missen. Ik wacht wel tot ik weer een klokje heb anders ga ik opdracht één dus niet halen. :(
     
  19. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    bij mij is de klok ook weg. Heb al op 3 verschillende servers en op een tablet ingelogd. Als ik nu oogst dan ben ik de opbrengst kwijt, moet dus wachten. 2e oogst gaat vandaag niet meer lukken. En het zal dus erg de vraag worden of ik het gevraagde kan halen. Zonde.
    CorinneB ID: 35224262
     
  20. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Alles verschoond opnieuw ingelogd, maar nog steeds is mijn klok niet terug. de teller stond op 16940 pnt. per ongeluk de woelige weide geoogst naar die Ep's kan ik wel fluiten zeker ? Moet ik nu wachten totdat de klok weer terug is om verder te gaan met mijn oogst ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.