Verzameldraad Algemene vragen Vuurvliegjes festival / Vier op een rij 2015 event

Discussie in 'Help archief' gestart door Toontje2, 17 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    oké bedankt voor je reactie!
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    mischien stom, maar ik snap niet wat bedoeld word met de interval van de sjaals..:oops:
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is de tijd dat het duurt voor er weer een nieuwe sjaal op je akker verschijnt
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    dus hoe langer ik wacht met oogsten, hoe meer sjaals?
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je daar de sjaals mee bedoeld ja, maar de tijd voordat er een nieuwe komt wordt wel steeds langer en het worden er niet meer als 6. Het is dus voordeliger om ze meteen op te rapen als je online bent.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Dank je wel..:music:
     
  7. balkje55

    balkje55 Forumbeginner

    Die gecombineerde lantaarnopdrachten, kun je daar maar 1 van doen?
    Als ik meerdere doe , heb ik te weinig aan mijn 20 witte koeien
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Aan je 20 witte koeien heb je sowieso genoeg. Als een lantaarn eenmaal brand blijft hij ook branden. Dus als je alle lantaarns hebt branden heb je ook alle opdrachten behaald.
     
  9. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Als ik bovenstaande goed begrijp dan zou je dus alle lantaaarns in 1x kunnen vullen en krijg je alle genoemde prijzen van de losse en de gecombineerde opdrachten. Klopt dit ??
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt alle lantaarns maar 1x vullen en krijgt dan alle genoemde prijzen van de lossen en gecombineerde opdrachten.
    Als je alle benodigdheden bij elkaar spaart, kun je dat binnen 2 minuten leveren, als dat is wat je bedoeld met in 1x.
     
  11. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Idd, dat bedoelde ik. Dank je voor de snelle reactie.
     
  12. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    als alle lantaarns branden heb je dan alle prijzen ook de staak? of moet je die dingen onderaan die lantaarns ook nog doen
     
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als alle lantaarns branden heb je alle prijzen. Die figuren onderaan zijn om te laten zien welke figuren mogelijk zijn met welke lantaarns.
     
  14. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    bedankt voor u antwoord
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  15. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Is de toverboom en de hartjesboom hetzelfde item?
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    [​IMG]dit is de hartjesboom [​IMG]en dit is de toverboom

    De hartjesboom is alleen decoratief en de toverboom geeft ep/tep en met events een dropitem
     
  17. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Dank je voor het antwoord Enk, in de FAQ wordt het plaatje getoond van de hartjesboom en in de tekst staat toverboom, vandaar de verwarring hier.
     
  18. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Hallo allemaal, ik vraag me af of je de vuurvliegsjaals allemaal wel bij elkaar krijgt!! Het gaat zo mondjesmaat met 4 of 6 sjaaltjes tegelijk, dan kan je net weer hooguit 2 pakketten maken. dat schiet niet op! Ik kijk zoveel mogelijk op het spel, maar als je het te vaak doet, zijn er maar 3 of 4. En als het je niet lukt, kan je ze dan met TG kopen? Anders kan je nooit alle lichtjes open krijgen! Met vr. gr. Paulien64.
     
  19. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Zelf heb ik alle sjaaltjes al die nodig zijn dank zij mijn vrijgevige buurtjes. Je kan je buren vragen om sjaaltjes te sturen en wanneer je er voldoende hebt overschakelen op vlaggetjes. Zo moet het echt wel lukken. Succes!
     
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het schema waarmee de sjaaltjes verschijnen staat in de faq. Dat wil zeggen, de tijden geven aan wanneer de timer voor de volgende sjaal start. Het kan iets langer duren voor de sjaal zichtbaar wordt, wissel van veld of gebruik F5 om ze zichtbaar te maken als dat niet gebeurt op de tijd van het schema.
    o_Ogst je de sjaaltjes dan gaat de timer weer bij nul beginnen.
    In de praatgroep staat het vol met tips.

    En inderdaad, je kan de sjaaltjes ook met TG kopen, ga daarvoor in de winkel naar de handige spullen tabblad seizoensdeco.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.