Verzameldraad Algemene vragen - Voorjaarsschoonmaak

Discussie in 'Help archief' gestart door Klaartjuh, 26 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martinesurig

    martinesurig Forumleerling

    Aan het eind van de quest zegt de haas, waar je je batterijen in moet leveren, iets over een meganische eend. Wat wordt daarmee bedoeld? En als je de quest afrond zou er een speciaal cadeau volgen. Wat is dat dan en waar vind ik die dan? Ik heb de quest afgerond maar kan niets vinden.
     
  2. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    De haas heeft het inderdaad over een eend maar daar kan je verder niks mee. Er is geen speciaal cadeau als je het hele event af hebt. De prijzen die je per kamer krijgt zijn de prijzen die je krijgt, verder niks.
     
  3. martinesurig

    martinesurig Forumleerling

    Dank voor de uitleg. Was een leuk event, er mag vaker wat op het halloween veld te doen zijn, wat mij betreft. Erg leuk gedaan.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. MaHa23

    MaHa23 Forumleerling

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik heb zojuist kamer 4 "wolkenrij voorjaarsschoonmaak" schoongemaakt. Wat kun je met de wolkenrij doen? en waar kan ik die vinden?

    Daar ben ik het helemaal mee eens!
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 Maart 2016
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Op je startpagina rechtsboven maar dan moet je die wel eerst vrijgespeeld hebben.
    Je plaatst er sieritems in die erin passen en ontvang dan o.a. buffs, EP, TEP, BD, teveel om op te noemen. Het werkt met een tijdslot.

    Als je een beginnende speler bent raad ik je deze site aan voor een heldere uitleg van het spel.
    http://farmerama-fan-speciaal.nl/index.html
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De wolkenrij komt in de magische bonenstaak maar die moet je zoals blackscorpion al zei eerst vrijspelen. Als je hem vrij hebt komt deze rij er automatisch bij. Tot die tijd kan je de sieritems in je siertuin zetten en daar de ep voor krijgen.
    Ik heb hier de faq voor je dan kan je het eens rustig doorlezen.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-magische-bonenstaak.4727/
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.